Методика аналізу собівартості продукції та витрат на виробництво в системі управління витратами на підприємстві
Ключові слова:
собівартість, витрати, ціна продукції, товар, статті витрат, матеріальні витрати, втрати від браку, заробітна плата, обслуговування, комерційні витрати.Анотація
В ринкових умовах розвитку економіки, значна увага в забезпеченні ефективної роботи підприємств будь-якої форми власності приділяється питанням витрат та собівартості продукції.На першому етапі ринкової трансформації вітчизняної економіки українським підприємствам надана повна самостійність у визначенні складу витрат, що включаються у собівартість продукції (робіт, послуг). Це привело до багатьох проблем організаційного та методичного характеру в обліковому аспекті, з однієї сторони, з іншої – сприяло поглибленню негативних явищ, зокрема з’явилась можливість завищувати витрати виробництва і, тим самим, занижувати свої прибутки, послабилась зацікавленість у досягненні максимальної прибутковості від кожної господарської операції.
Посилання
Бондаренко І.Ю., Пахомов В.І. Управління витратами виробництва та собівартістю продукції: Навч. посібник. – К.: Київ. держ. торг.-екон. ун-т, 2010. – 65 с.
Грещак М.Г., Коцюба О.С. Управління витратами: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2011. – 131 с.
Давидович І.Є. Управління витратами: Навч. посібник. 2-ге вид., перероб. і доп. – Тернопіль: Економічна думка, 2009. – 288 с.
Економіка підприємства: Навч. посіб. / За ред. А. В. Шегди – К.: Знання, 2005. – 431 с.
Савицька Г.В. Економічний аналіз діяльності підприємства: Навч. посіб. – К.: Знання, 2004. – 654 с.
Швиданенко Г. О., Дмитренко А. І., Олексюк О. І. Бізнес-діагностика підприємства: Навч. посіб. – К.: КНЕУ, 2009. – 344 с.
Шкварчук Л.О. Ціни і ціноутворення: Навч. посібник. – 3-тє вид., виправл. – К.: Кондор, 2008. – 214 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.