Системна оцінка конкурентної позиції промислового підприємства

В.І. Серажим, О.О. Мезенцева

Анотація


У статті розглянуто системний метод оцінки конкурентної позиції підприємства. Обґрунтовано взаємозв’язок сутності конкурентної позиції та конкурентоспроможності підприємств та його особливостей. Висунуто підхід до оцінки конкурентної позиції підприємства за п’ятьма суб’єктами її оцінки.

 


Ключові слова


конкуренція; система; конкурентна позиція; інвестори; споживачі; конкурентоспроможність.

Повний текст:

PDF

Посилання


Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг: Учебник. / Р.А. Фатхутдинов // - М.: АО "Бизнес-школа "Интел-Синтез", 2000. - 640с.

Пунгин И.В., Пунгина В.С. Инновационный подход к изучению конкурентоспособности продукции, отрасли, региона./ И.В. Пунгин, В.С. Пунгина // Корпоративное управление и инновационное развитие Севера. Вестник научно-исследовательского центра корпоративного права, управления и венчурного инвестирования Сыктывкарского государственного университета. – Сыктывкар, 2009. - №2. – С. 79-86.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.