Системна оцінка конкурентної позиції промислового підприємства
Ключові слова:
конкуренція, система, конкурентна позиція, інвестори, споживачі, конкурентоспроможність.Анотація
У статті розглянуто системний метод оцінки конкурентної позиції підприємства. Обґрунтовано взаємозв’язок сутності конкурентної позиції та конкурентоспроможності підприємств та його особливостей. Висунуто підхід до оцінки конкурентної позиції підприємства за п’ятьма суб’єктами її оцінки.
Посилання
Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг: Учебник. / Р.А. Фатхутдинов // - М.: АО "Бизнес-школа "Интел-Синтез", 2000. - 640с.
Пунгин И.В., Пунгина В.С. Инновационный подход к изучению конкурентоспособности продукции, отрасли, региона./ И.В. Пунгин, В.С. Пунгина // Корпоративное управление и инновационное развитие Севера. Вестник научно-исследовательского центра корпоративного права, управления и венчурного инвестирования Сыктывкарского государственного университета. – Сыктывкар, 2009. - №2. – С. 79-86.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.