ВИБОР СТРАТЕГІЇ НА ЕТАПІ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМCТВА

Автор(и)

  • О.В. Клименко
  • Ю.П. Кірсанова

Ключові слова:

стратегії, стратегічний план, розвиток підприємства

Анотація

У статті розглянуто основні етапи формування і реалізації стратегії на підприємстві на сучасному етапі розвитку підприємства.

Посилання

Герасимчук В.Г. Розвиток підприємства: діагностика, стратегія, ефективність / Герасимчук В.Г. – К. : Вища шк., 2002. – 36-55с.

Клівець П.Г. Стратегія підприємства: Навчальний посібник / Клівець П.Г. – Київ : Академвидав, 2007. – с.7-20, с.35-64.

Ковтун О.І. Стратегія підприємства : Навч. посібник / Ковтун О.І. – 3-тє вид., оновлене і доповнене. – Львів : Новий світ, 2000, 2007. – с.65-87.

Наливайко А.П. Теорія стратегії підприємства. Сучасній стан та напрямки розвитку / Наливайко А.П. – К. : КНЕУ, 2001. – с. 23, с.87-113.

Минчинська І.В. Стратегія підприємства: Навч. посіб / Минчинська І.В. – К., 2007. – с. 28-32.

Саєнко М.Г. Стратегія підприємства / Саєнко М.Г. – Київ, 2007. – с.68-78.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ