ВИБОР СТРАТЕГІЇ НА ЕТАПІ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМCТВА
Ключові слова:
стратегії, стратегічний план, розвиток підприємстваАнотація
У статті розглянуто основні етапи формування і реалізації стратегії на підприємстві на сучасному етапі розвитку підприємства.Посилання
Герасимчук В.Г. Розвиток підприємства: діагностика, стратегія, ефективність / Герасимчук В.Г. – К. : Вища шк., 2002. – 36-55с.
Клівець П.Г. Стратегія підприємства: Навчальний посібник / Клівець П.Г. – Київ : Академвидав, 2007. – с.7-20, с.35-64.
Ковтун О.І. Стратегія підприємства : Навч. посібник / Ковтун О.І. – 3-тє вид., оновлене і доповнене. – Львів : Новий світ, 2000, 2007. – с.65-87.
Наливайко А.П. Теорія стратегії підприємства. Сучасній стан та напрямки розвитку / Наливайко А.П. – К. : КНЕУ, 2001. – с. 23, с.87-113.
Минчинська І.В. Стратегія підприємства: Навч. посіб / Минчинська І.В. – К., 2007. – с. 28-32.
Саєнко М.Г. Стратегія підприємства / Саєнко М.Г. – Київ, 2007. – с.68-78.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.