Інноваційна товарна стратегія корпоративного підприємства
Ключові слова:
товарна стратегія, інноваційна стратегія, асортиментАнотація
В статті проаналізовано товарний асортимент корпоративного підприємства, виявлено етапи формування інноваційної товарної стратегії та запропоновано і обґрунтовано процес формування інноваційної товарної стратегії на прикладі корпоративного підприємства ПАТ «Оболонь» ТМ «Живчик». Розглянуто основні завдання, що спрямовані на формування та реалізацію етапів інноваційної стратегії (аналіз стратегічного набору товарів, вибір варіантів стратегічних рішень, формування завдань інноваційної товарної політики, вибір інноваційної товарної стратегії), якi будуть пiдгpунтям для poзpoбки інноваційної товарної cтpaтeгiї корпоративного підприємства. Визначено, що впровадження всіх розробок надасть значні переваги корпоративному підприємству перед аналогами конкурентів. По-перше, це підвищить конкурентоспроможність на ринку, по-друге, це підвищить рівень задоволеності споживачів, що приверне увагу до корпоративного підприємства вцілому.
Посилання
Assэl G. Marketing: principles and strategy. – Moscow: INFRA-M, 1999.-804 with.
Balabanov LV, OA Bryndina Marketing commodity policy management system enterprises: Monograph. – Donetsk: DonDUET, 2006. – 230 p.
Kardash VY Marketing commodity policy: Piedra. / VJ Kardash. – Kyiv: Kyiv National Economic University, 2001. – 240 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.