Теоретичне обґрунтування концептуальних засад сучасного ціноутворення
Ключові слова:
ціна, ціноутворення, витратний підхід до формування ціни, ціннісний підхід до формування ціни сучасний підхід до формування ціниАнотація
В статті проаналізовано базові концептуальні положення сучасної теорії ціноутворення. Дослідження економістів-теоретиків свідчать, що в сучасній економічній науці співіснує декілька підходів до ціноутворення. Продавець формує ціну пропозиції, зважуючи власні витрати на виробництво і реалізацію товару. У той же час він орієнтується на ринковий попит покупця. Покупець оцінює споживчі якості товару, його корисність і узагальнює їх в певній ціні попиту. Держава як інституційний та економічний суб'єкт забезпечує господарські та правові основи ціноутворення, а також фіскальний механізм формування власного бюджету. Аналіз зазначених підходів сприяє підвищенню ефективності сучасного ціноутворення та обґрунтування ціни як провідної ринкової категорії, яка поєднує економічні інтереси всіх суб'єктів товарообміну – виробників, споживачів і держави.
Посилання
http://ek-lit.narod.ru/fridsod.htm
Блауг М. 100 великих экономистов до Кейнса / Пер. с англ. В. Воронова. – М.: – Экономическая школа, 2005. – С. 704.
Тематическая хрестоматия по истории экономики Древнего мира. Вып. 1, сост. Н.Н. Пикус. М.: издательство МГУ, 1963 – 465с.
Туган-Барановський М. І. Основи політичної економії. Автор пер. і вступ. статті С.М. Злупко. – Львів: ЛНУ ім. І.Франка, 2003. – 628 с.
Кейнс Дж. М. Общая теория занятости, процента и денег. Избранное. - М.: Эксмо, 2007. – 960 с. – ISBN 978-5-699-20989-7.
Дж. Гелбрейт Экономические теории и цели общества. / Economics and the Public Purpose (1973). – М.: Прогресс, 1976. – 408 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.