Процес формування товарної стратегії

Автор(и)

Ключові слова:

асортимент, товарна стратегія, модифікація.

Анотація

У статті проаналізовано товарний асортимент та запропоновано процес формування товарної стратегії на прикладі ТМ «Живчик»; що має відбуватись має виконуватись у наступній послідовності: аналіз стратегічного набору товарів; вибір варіантів стратегічних рішень; формування завдань товарної політики та вибір товарної стратегії та зробити висновок; що важлива також участь служби маркетингу у цих етапах.


Посилання

Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия. – М.: ИНФРА-М, 1999. – 804 с.

Балабанова Л.В., Бриндіна О.А. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: Монографія. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2006. – 230 с.

Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика : підр. / В.Я. Кардаш. – К. : КНЕУ, 2001. – 240 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-03

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ