Процес формування товарної стратегії
Ключові слова:
асортимент, товарна стратегія, модифікація.Анотація
У статті проаналізовано товарний асортимент та запропоновано процес формування товарної стратегії на прикладі ТМ «Живчик»; що має відбуватись має виконуватись у наступній послідовності: аналіз стратегічного набору товарів; вибір варіантів стратегічних рішень; формування завдань товарної політики та вибір товарної стратегії та зробити висновок; що важлива також участь служби маркетингу у цих етапах.
Посилання
Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия. – М.: ИНФРА-М, 1999. – 804 с.
Балабанова Л.В., Бриндіна О.А. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: Монографія. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2006. – 230 с.
Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика : підр. / В.Я. Кардаш. – К. : КНЕУ, 2001. – 240 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.