Діагностика цінової політики
Ключові слова:
цінова політика, ціна, рентабельність, прибуток, ціноутворення.Анотація
Метою даної статті є діагностика цінової політики аграрних підприємств. У статті розглянута сутність та особливості ціноутворення на аграрних підприємствах в умовах ринкової конкуренції. Досліджено особливості цінової політики на підприємствах даного типу, проаналізовано вплив основних факторів на процес ціноутворення, запропоновано напрямки вдосконалення цінової політики аграрних підприємств. Дослідження показало, що для аграрних підприємств України характерна стабільність показників в аспекті цінової політики.Посилання
Державна служба статистики України. Офіційний сайт. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/
Богомоль В., Блайндер В. Рыночный механизм ценообразования. – М: 2011, – 352 c.
Сегеда С. А. Сільске господарство як основна складова аграрно-промислового ринку України / С. А. Сегеда / Вісник Полтавської державної аграрної академії. – 2013. – Вип. 1(6). – Т1. – с. 222 – 235.
##submission.downloads##
Опубліковано
2017-02-06
Номер
Розділ
ЕКОНОМІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.