Діагностика цінової політики

Марина Володимирівна Шашина, Сергій Володимирович Мельник

Анотація


Метою даної статті є діагностика цінової політики аграрних підприємств. У статті розглянута сутність та особливості ціноутворення на аграрних підприємствах в умовах ринкової конкуренції. Досліджено особливості цінової політики на підприємствах даного типу, проаналізовано вплив основних факторів на процес ціноутворення, запропоновано напрямки вдосконалення цінової політики аграрних підприємств. Дослідження показало, що для аграрних підприємств України характерна стабільність показників в аспекті цінової політики.

Ключові слова


цінова політика; ціна; рентабельність; прибуток; ціноутворення.

Повний текст:

PDF

Посилання


Державна служба статистики України. Офіційний сайт. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/

Богомоль В., Блайндер В. Рыночный механизм ценообразования. – М: 2011, – 352 c.

Сегеда С. А. Сільске господарство як основна складова аграрно-промислового ринку України / С. А. Сегеда / Вісник Полтавської державної аграрної академії. – 2013. – Вип. 1(6). – Т1. – с. 222 – 235.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






Copyright (c) 2017 Сучасні проблеми економіки і підприємництво

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.