ОЦІНКА НАЦІОНАЛЬНОГО БРЕНДУ УКРАЇНИ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ
Ключові слова:
Національний бренд, конкурентоспроможність країни, іноземні інвестиції, бренд, економікаАнотація
Сучасні глобалізаційні процеси в світі посилюють потребу окремих країн в формуванні чи підтриманні власного національного бренду з метою підвищення конкурентоспроможності країни на світових товарних, фінансових та інших ринках. З метою підвищення конкурентоспроможності України необхідно об’єктивно оцінити позитивні та негативні фактори, які формують національний бренд з подальшим використанням результатів дослідження в прогнозуванні етапів формування позитивного бренду України.
Посилання
Штельмашенко А.Д. Бренд держави: сутність та особливості формування / А.Д. Штельмашенко // Науковий вісник Академії муніципального управлінняю Серія: Управління. – Київ – 2013. - №3. – С. 348-356.
Семченко О.А. Проектування зовнішньополітичного іміджу сучасної України / О.А. Семченко // Актуальні проблеми політики, 2013. – . №50. – с. 188-193.
Люльчак З.С. Національний бренд та брендинг у контексті міжнародних подій / З.С. Люльчак, А.А. Ліпенцев, Ю.І. Гадущак // Збірник НУ «Львівська політехніка». – 2012, – С.127-136.
Бадуель Ф. Бренд «Україна» / Ф.Бадуель // Журнал «Ukrainian Dialogue». – 2013, - [Електронний ресурс.] – Режим доступу: http://ua.britishukrainiansociety.org/бренд-україна-4/
Горбаль Н.І. Концепція формування бренду України у міжнародному середовищі / Н.І. Горбаль, В.М. Мисик . // Вісник Національного університету «Львівська політехника» Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2013, - №769. – С. 345-351. УДК 65.012.32
The Index of Economic Freedom 2014, [Electronic resource] - Access to resources : http://www.heritage.org/index/ranking
Annual analytical report of the creative future company «Futeue Brand». Country Brand Index 2014-15. – London, 2014, - 55 р.
Аналітичний незалежний центр з питань державної політики «Центр Разумкова». [Електронний ресурс.] – Режим доступу: http://www.uceps.org/ukr/index.php
Офіційний сайт державного комітету статистики України. [Електронний ресурс.] – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.