ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ: РОЗРАХУНКОВИЙ ПІДХІД
Ключові слова:
конкурентоспроможність, конкурентоспроможність підприємства, розрахункові методи.Анотація
Досвід останніх років свідчить про посилення усіх сфер економічної діяльності. Поява великої кількості нових підприємств і організацій, лібералізація імпорту, розвиток ринку капіталу та акціонерних підприємств, проникнення на український ринок іноземних компаній - усе це значно змінило ринкову ситуацію. Збільшення пропозицій товарів і послуг, з одного боку, і зменшення платоспроможності попиту – з іншого, створили умови, коли конкуренція перетворилась у звичайне явище. Тому проблема досягнення конкурентоспроможності підприємства є актуальною і потребує докладного вивчення [2].
В даній статті проводиться аналіз методів оцінки конкурентоспроможності підприємства. Охарактеризовано основні загрози та можливості, щодо підвищення конкурентоспроможності організації, розглянуто сутність та аналіз конкурентних переваг, а також наведено перелік вчених, які досліджували конкуренцію та конкурентоспроможність.
Посилання
Підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства в системі факторів інтернаціоналізації:[Електронний ресурс] / І. І. Коломієць // Журнал «Конкуренція»– 2007. – № 7. –Режим доступу до журн. :http://www.kmu.gov.ua/amc/control/uk/publish/article;jsessionid=B28D5877A42E02B298E51DAC8DEE25CD?showHidden=1&art_id=91884&cat_id=91449&ctime=1202908909379
Пожуєв О. В. Оцінка конкурентоспроможності потенціалу суб’єктів господарювання та методи його оцінювання/ О. В. Пожуєв// Вісник Хмельницького національного університету.- 2010.- № 5.- Т2.- C.198
Мочерний С. В. Світове господарство в умовах глобалізації / Мочерний С. В., Ларіна Я. С., Фомішин С. В.; -Київ: Ніка¬центр, 2006.- 200 с.
Карлофф Б. Деловая стратегия / Б. Карлофф. – М.: Экономика, 2004. –239 с.
Фатхудинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление/ Фатхудинов Р.А. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 312с.
Голубков Е.П. Основи маркетинга/ Голубков Е.П.-K: Финпресс, 2003. – 688с.
Багиев Г.Л Маркетинг: Учебн. для студентов вузв, обучающихся по экон. cпец. / Багиев Г.Л., Тарасевич В.М. Анн Х.;– Москва.:Экономика, 2004. – 704с.
Фасхиев Х.А. Как измерить конкурентоспособность предприятия // Маркетинг в России и за рубежом. – 2003. – № 4. – С.53-68.
Белоусов В.Л. Анализ конкурентоспособности фирмы / Белоусов В.Л./ Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. - № 5. – С.18-25.
Зламанюк Т. В. Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства/ Т. В. Зламанюк// Економічний вісник Донбасу.-2009.- №4 -С.158-162.
Управління конкурентоспроможністю підриємства: [Навчальний посібник]/ С.М. Клименко, Т.В. Омельяненко., Д.О. Барабась О. Дуброва, А.В. Вакуленко- Київ: : Вища освіта, 2006-526.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.