ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ ЛАНЦЮГА СТВОРЕННЯ ВАРТОСТІ ЗА М. ПОРТЕРОМ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Ключові слова:
ланцюг створення вартості, конкурентні переваги, конкурентоспроможність.Анотація
Розглянуто вплив ланцюга створення вартості на конкурентоспроможність підприємства. Визначено значення ланцюга створення вартості для ефективного прийняття стратегічних рішень на рівні стратегії бізнесу. Виокремлено переваги та складнощі застосування ланцюга створення вартості.
Посилання
Готтшальк П. ИТ-аутсорсинг: построение взаимовыгодного сотрудничества / П. Готтшальк, Х. Солли-Сетер; пер. з англ. — М.: Альпина Бизнес Букс, 2007.— 390 с.
Конкуренция в XXI веке. Виртуальная адаптация [Електронний ресурс]. – Режим доступу до журн.: http://www.intelsib.ru/articles-1297/
Магретта Дж. Що таке менеджмент / Дж. Магретта; пер. з англ. — Вільямс, 2005. — 46с.
Портер М. Конкурентное преимущество: Как достичь высокого результата и обеспечить его устойчивости / М. Портер; пер з англ. — М.: Альпина Бизнес Букс, 2005.— 715 с.
Томпсон А. Стратегический менеджмент: концепции и ситуации для анализа / А. Томпсон; пер з англ. — М.: Вильямс, 2006.— 928 с.
Фаэй Л. Курс MВА по стратегическому менеджменту / Л. Фаэй, Р. Рэнделл, С. Прахалад; пер. з англ. — М.: Альпина Бизнес Букс, 2007.— 587 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.