ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ ЛАНЦЮГА СТВОРЕННЯ ВАРТОСТІ ЗА М. ПОРТЕРОМ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Автор(и)

  • О. П. Левченко
  • В. В. Чернов

Ключові слова:

ланцюг створення вартості, конкурентні переваги, конкурентоспроможність.

Анотація

Розглянуто вплив ланцюга створення вартості на конкурентоспроможність підприємства. Визначено значення ланцюга створення вартості для ефективного прийняття стратегічних рішень на рівні стратегії бізнесу. Виокремлено переваги та складнощі застосування ланцюга створення вартості.

Посилання

Готтшальк П. ИТ-аутсорсинг: построение взаимовыгодного сотрудничества / П. Готтшальк, Х. Солли-Сетер; пер. з англ. — М.: Альпина Бизнес Букс, 2007.— 390 с.

Конкуренция в XXI веке. Виртуальная адаптация [Електронний ресурс]. – Режим доступу до журн.: http://www.intelsib.ru/articles-1297/

Магретта Дж. Що таке менеджмент / Дж. Магретта; пер. з англ. — Вільямс, 2005. — 46с.

Портер М. Конкурентное преимущество: Как достичь высокого результата и обеспечить его устойчивости / М. Портер; пер з англ. — М.: Альпина Бизнес Букс, 2005.— 715 с.

Томпсон А. Стратегический менеджмент: концепции и ситуации для анализа / А. Томпсон; пер з англ. — М.: Вильямс, 2006.— 928 с.

Фаэй Л. Курс MВА по стратегическому менеджменту / Л. Фаэй, Р. Рэнделл, С. Прахалад; пер. з англ. — М.: Альпина Бизнес Букс, 2007.— 587 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА