ВИБІР СТРАТЕГІЇ – ОСНОВНИЙ ЧИННИК УСПІШНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА
Ключові слова:
стратегія підприємства, елементи стратегії, стратегічний підхід до управління.Анотація
В даний час в українській економіці дуже багато фірм, що не визначилися або невірно визначилися у виборі стратегії, і відповідно, можуть стати легкою здобиччю для конкурентів. У статті розглянуто значення розробки стратегії у розвитку і успішному функціонуванні підприємства, досліджено визначення стратегії як поняття, виділено основні елементи стратегій та можливості їх реалізації.
Посилання
Клейнер Г. Стратегічний менеджмент: актуальные проблемы и новые направления / Г.Клейнер // Проблемы теории и практики управления, 2009.– №1.– С.15-22.
Панов, А.И. Стратегический менеджмент : учеб. пособие для вузов / А.И. Панов, И.О. Коробейников. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2004. – 285 с.
Сумець О.М. Стратегія підпріємства. Теорія, сітуації, приклад: Навч. посібник. - К.: ВД»професіонал», 2005. - 320 с.
Томпсон, А.А. Стратегический менеджмент: Концепции и ситуации : учебник для вузов / А.А. Томпсон, А.Дж. Стрикленд; пер. с 9-го англ. изд. – М.: ИНФРА-М, 2000. – XX. – 412 с.
Чайникова, Л.Н. Конкурентоспособность предприятия : учеб. пособие / Л.Н. Чайникова, В.Н. Чайников. – Тамбов : Изд-во Тамб. гос. техн. ун-та, 2007.-192.
Шифрин, М.Б. Стратегический менеджмент / М.Б. Шифрин. – СПб. : Питер, 2006. – 240 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.