МЕТОДИКА ОЦІНКИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ

Автор(и)

  • В.І. Серажим
  • Т.В. Зінченко

Ключові слова:

методика, конкурентні переваги, оцінки, стратегії, інтегральний показник.

Анотація

В статті досліджується методологія оцінки конкурентних переваг підприємства на ринку. Проаналізовано переваги та недоліки методів, умови їх застосування. Запропоновано багатовимірний аналіз оцінки конкурентних переваг.

Посилання

Должанський, І. З. Конкурентоспроможність підприємства [Текст]: навчальний посібник / Должанський І.З., Загорна Т.О. К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 384 с.

Іванова Ю. Б., Тищенка О. М. Теоретичні основи конкурентної стратегії підприємства: монографія / за ред. - X.: ІНЖЕК, 2006. – 384 с.

Клименко С.М. Управління конкурентоспроможністю підприємства [Текст]: навчальний посібник / Клименко С.М., Дуброва О.С., Барабась Д.О., Омельяненко. Т.В., Вакуленко А.В. – К.: КНЕУ, 2006. – 527 с.

Піхур І.В. Конкурентоспроможність підприємства: сутність поняття та шляхи підвищення // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2007. – № 3, Т.2. – 158-162 с.

Царенко О.В. Методи оцінки конкурентних переваг галузі промислових регіонів України // Економічний простір. – 2009. - №23/1. – 195 - 207с.

Шипуліна В.О. Оцінка конкурентних позицій підприємства на ринку// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – № 4, Т.2. – 99- 102с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА