МЕТОДИКА ОЦІНКИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ
Ключові слова:
методика, конкурентні переваги, оцінки, стратегії, інтегральний показник.Анотація
В статті досліджується методологія оцінки конкурентних переваг підприємства на ринку. Проаналізовано переваги та недоліки методів, умови їх застосування. Запропоновано багатовимірний аналіз оцінки конкурентних переваг.
Посилання
Должанський, І. З. Конкурентоспроможність підприємства [Текст]: навчальний посібник / Должанський І.З., Загорна Т.О. К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 384 с.
Іванова Ю. Б., Тищенка О. М. Теоретичні основи конкурентної стратегії підприємства: монографія / за ред. - X.: ІНЖЕК, 2006. – 384 с.
Клименко С.М. Управління конкурентоспроможністю підприємства [Текст]: навчальний посібник / Клименко С.М., Дуброва О.С., Барабась Д.О., Омельяненко. Т.В., Вакуленко А.В. – К.: КНЕУ, 2006. – 527 с.
Піхур І.В. Конкурентоспроможність підприємства: сутність поняття та шляхи підвищення // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2007. – № 3, Т.2. – 158-162 с.
Царенко О.В. Методи оцінки конкурентних переваг галузі промислових регіонів України // Економічний простір. – 2009. - №23/1. – 195 - 207с.
Шипуліна В.О. Оцінка конкурентних позицій підприємства на ринку// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – № 4, Т.2. – 99- 102с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.