УДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ПОРОШКОВОЇ МЕТАЛУРГІЇ

Автор(и)

  • М.В. Шашина
  • І.В. Дзюба

Ключові слова:

збутова політика, збутова діяльність, система CRM, соціальна політика, Збалансована система показників.

Анотація

У статті визначено поняття «збутова політика» та його відмінність від поняття «збутова діяльність». Запропоновано формування збутової політики хімічних підприємств на основі соціального підходу, тобто побудовану на певних соціальних принципах.

Посилання

Збутова політика: розкіш чи незамінний інструмент? / Тетяна Волкова // Круглий стіл. – 2005. – № 4 (28).

Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості / А. Хамідова // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 2.

Концепция использования CRM-системы в процесах управления организацией / Е. Панфилова// Маркетинг. – 2008. – № 5. – С. 51 – 59.

Івакіна І. Збалансована система показників. – Х.: Фактор, 2007. – 176 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ