УДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ПОРОШКОВОЇ МЕТАЛУРГІЇ
Ключові слова:
збутова політика, збутова діяльність, система CRM, соціальна політика, Збалансована система показників.Анотація
У статті визначено поняття «збутова політика» та його відмінність від поняття «збутова діяльність». Запропоновано формування збутової політики хімічних підприємств на основі соціального підходу, тобто побудовану на певних соціальних принципах.
Посилання
Збутова політика: розкіш чи незамінний інструмент? / Тетяна Волкова // Круглий стіл. – 2005. – № 4 (28).
Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості / А. Хамідова // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 2.
Концепция использования CRM-системы в процесах управления организацией / Е. Панфилова// Маркетинг. – 2008. – № 5. – С. 51 – 59.
Івакіна І. Збалансована система показників. – Х.: Фактор, 2007. – 176 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.