Бенчмаркінг, як ефективний інструмент управління бізнесом
Ключові слова:
бенчмаркінг, ефективність, поліпшення, досвід, пріоритети.Анотація
У даній статті широко розкривається поняття бенчмаркінгу, його особливості, а також переваги та недоліки у практичному використанні в сучасній системі управління бізнесом.
Посилання
Біляївський І. К. Маркетингове дослідження: інформація, аналіз, прогноз: навч. посібник для вузів. М.: Фінанси і статистика, 2004. С. 272.
Андерсен Б. Бізнес процеси. Інструменти вдосконалення / [пер. з англ. під наук. ред. Ю. П. Адлера]. М.: РІА «Стандарти та якість», 2006. С. 126.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.