Бенчмаркінг, як ефективний інструмент управління бізнесом

Автор(и)

  • С.О. Кириченко
  • В.М. Євдокименко

Ключові слова:

бенчмаркінг, ефективність, поліпшення, досвід, пріоритети.

Анотація

У даній статті широко розкривається поняття бенчмаркінгу, його особливості, а також переваги та недоліки у практичному використанні в сучасній системі управління бізнесом.

 

Посилання

Біляївський І. К. Маркетингове дослідження: інформація, аналіз, прогноз: навч. посібник для вузів. М.: Фінанси і статистика, 2004. С. 272.

Андерсен Б. Бізнес процеси. Інструменти вдосконалення / [пер. з англ. під наук. ред. Ю. П. Адлера]. М.: РІА «Стандарти та якість», 2006. С. 126.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА