Організація управління рекламною діяльністю на підприємстві

О.І. Андрусь, Д.О. Мастюк

Анотація


У статті розглянуто процес, а також ключові моменти рекламної діяльності на підприємстві. Визначено важливість реклами для господарської діяльності підприємства та її результатів, як одного з основних елементів комплексу маркетингу.

 

 


Ключові слова


реклама; оперативний контроль; тактичні рішення; ефективність реклами; економічний ефект реклами.

Повний текст:

PDF

Посилання


http://is.gd/sKKIKa - Вікісловник. Категорія «Ефективність реклами».

Миронов Ю.Б., Крамар Р.М. Основи рекламної діяльності. Навчальний посібник. - Дрогобич: Посвіт, 2007. – 108 с.

http://marketing-helping.com/konspekti-lekcz/21-konspekt-lekczj-qosnovi-marketinguq/435-efektivnst-reklami.html - Marketing Helping. Доступний маркетинг. Розділ «Ефективність реклами».

Закон України «Про рекламу» №270/96 – Розділ 1: «Загальні положення».


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.