Теоретичні аспекти оцінки конкурентоспроможності підприємств
Ключові слова:
підприємство, конкурентоспроможність, методи оцінки, показники, підходи, аналіз.Анотація
У статті розглянуте поняття конкурентоспроможності підприємства, фактори, які на неї впливають. Також проаналізовано ряд літературних джерел з метою визначення основних методів та методик оцінки конкурентоспроможності підприємств. Досліджені особливості методів, визначені їх переваги та недоліки.
Посилання
Стратегічний аналіз: навч. посіб. / Г.М. Давидов, В.М. Малахова, О.А.Магопець та ін. – К.: Знання, 2011. – 389 с.
Демченко А.А. Измерение конкурентоспособности предприятий отрасли: Теория и методы измерения/ А. А. Демченко – Курск: ГУИПП «Курск», 2010. – 87 с.
Должанський І.З. Конкурентоспроможність підприємства: [Навч. Посібник] / І.З. Должанський, Т.О.Загорна.– К.: Центр навчальної літератури, 2006.– 384с.
Підруч. [для студ. вищ. навч. закл. ]/О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко та ін. – К.: Центр учбової літератури, 2009. –364 с.
Портер М. Конкуренция: [Уч. Пос.] / М. Портер/ [Пер. с англ.]. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2000. – 495с.
Фатхутдинов Р. А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление. / Р. А. Фатхутдинов – М.: ИНФРА-М, 2000. – 311 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.