ПРОБЛЕМА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПОЛІГРАФІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
Ключові слова:
конкурентоспроможність, конкурентні переваги, поліграфічні підприємства, управління конкурентоспроможністю.Анотація
В роботі доведено, що конкурентоспроможність підприємства як фактор підвищення ефективності господарської діяльності підприємства в сучасних умовах ринку набуває особливого значення. Науковий аналіз підвищення конкуренції дозволив узагальнити фактори та види конкурентоспроможності підприємства. Їх органічне поєднання визначає результати господарської діяльності сучасного підприємства.
Посилання
Харченко Т. Б. Забезпечення конкурентоспроможності підприємств як засіб ринкового реформування економіки // АПЕ. – 2003. – №2. – С. 70-73.
Саєнко М. Г. Підручник. – Тернопіль: «Економічна думка». – 2006. – 390 с.
Азоев ГЛ., Челенкова А.П. Конкурентные преимущества фирмы. М.: «Новости», 2000.
Еленева Ю.Я. Обеспечение конкурентоспособности промышленных предприятий. -М.: Янус-К, 2001.
Виханский О.С. Стратегическое управление: Учебник. 2-е издание, переработанное и дополненное. -М.: Гардарики, 2000.
Балакшин В.В. Формирование конкурентоспособности современно1 о предприятия. -М.: МАКС Пресс, 2002.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.