МЕТОДИКА АНАЛІЗУ ПОКАЗНИКІВ ВИРОБНИЧО-ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Ключові слова:
економічнийаналіз, показникивиробничо-фінансової діяльності, обсяг продукції, витрати, прибуток.Анотація
В статті розглядаються теоретичні питання проведення економічного аналізу виробничо-фінансової діяльності підприємств за допомогою аналітичних показників, які використовуються в процесі оцінки стану виробництва підприємства та його фінансового стану. Визначаються напрямки та об’єкти аналізу, а також значення аналізу для прийняття управлінських рішень в ході виробничої діяльності підприємства з метою досягнення бажаного прибутку. Під час дослідження даного аспекту, особлива увага приділяється таким показникам виробничо-фінансової діяльності, як: обсяги випуску продукції, обсяги реалізації продукції, собівартість виготовленої продукції, фінансовий результат від господарської діяльності, а також показники рентабельності підприємства, які, в свою чергу, мають значний вплив на визначення економічної ефективності роботи підприємства.
Посилання
Белінський П.І. Управління фінансовою діяльністю в операційному менеджменті : навч. посібн. / укл. П.І. Белінський. – Чернівці : Вид–во « Рута», 2004 – 72 с.
Базилевич В.Д. Економічна теорія. Політекономія: підручник/Базилевич В.Д. – К: «Знанння-Прес», 2007. -719с.
Грабовецький Б.Є. Економічний аналіз: навч. Посібник/Грабовецький Б.Є. – К.: «Центр учбової літератури», 2009. – 256с.;
Рзаєва Т.Г. Економічний аналіз: навч. Посібник/Рзаєва Т.Г. – Хмельницький: ХНУ, 2003. – 198 с.;
Котляр М.Л. Аналіз фінансового стану підприємства / М.Л.Котляр // Фінанси України. – 2008. – С.99–104.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.