СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Ключові слова:
конкурентоспроможність, управління підприємством, аналіз, показники діяльності підприємства, стратегічне управління.Анотація
В даній статті розглядаються методи оцінки конкурентоспроможності промислового підприємства. В процесі дослідження висвітлюються загальновідомі методи, які сьогодні пропонуються рядом відомих науковців, а також детально розглядаються найуживаніші методи оцінки конкурентоспроможності, які можуть мати широке використання на промислових підприємствах.
Посилання
Виханский О.С. Стратегічне управління / О.С. Виханский // видання друге, перероблене і доповнене. – Москва, 1998. – С. 147.
Горбенко Р.О. Удосконалення способів оцінювання конкурентоспроможності машинобудівного підприємства [Текст]: дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04/ Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля:04.07.08/ Горбенко Руслан Олександрович. – Луганськ, 2008. – 228.
Клименко С.М. Управління конкурентоспроможністю підприємства / С. М.Клименко, О. С. Дуброва, Д. О.Барабась – К.:КНЕУ, 2006. – С. 527.
Котлик А. В. Концептуальні засади та принципи управління конкурентоспроможністю підприємства на основі системного та процесного підходів / А. В. Котлик // Вісник Донбаської державної машинобудівної академії. – 2007. – № 2 (10). – С. 24-27.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.