Механізм стимулювання продуктивності праці на підприємстві
Ключові слова:
продуктивність праці, прибуток, працівники, робочий час, кількість виготовленої продукції, кількість реалізованої продукції, методи підвищення продуктивності праці.Анотація
На підставі проведених досліджень у статті висвітлено методи та загальний механізм стимулювання продуктивності праці на підприємстві, які в своїй сукупності і складають загальний механізм стимулювання
Посилання
Крушельницька О.В. Управління персоналом / О.В. Крушельницька, Д.П. Мельничук . – К. : «Кондор». – 2005. – С . 308 .
Лукашевич М.П. Соціологія праці : підручник / М. П. Лукашевич . – К. : Либідь , 2004. – С.440.
Самыгин С.И. Менеджмент персонала / С.И. Самыгин, Л.Д. Столяренко. – Ростов н/Д. : Феникс, 2009 – С . 495 .
Samsung Electronics Annual Report 2011 [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.samsung.com/common/aboutsamsung/download/companyreports/2011_E.pdf
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.