Якість продукції – основний важіль забезпечення його конкурентоспроможності
Ключові слова:
конкурентоспроможність, підприємство, якість, продукція, ціна, собівартість.Анотація
Актуальність теми дослідження зумовлена тим, що визначення поняття якості продукції є важливим показником для забезпечення високоякісної продукції та отримання більшого прибутку. В даній науковій статті також розглянуто фактори, які впливают на рівень якості продукції; методи визначення якості продукції та формули для розрахунку показника якості.
Посилання
Вознюк Т. К. Вісник Хмельницького національного університету 2011, № 2, T. 3. Економічні науки / Г. Л. Вознюк, А. Г. Загородній – К. : Знання,. 2011. – 172 с.
Національне Агенство України з питань Державної Служби Стандарти ДСТУ ISO 9001 : 2009, ISO 9001 : 2001, ДСТУ ISO 9000:2001, ДСТУ ISO 9004 : 2001 [Електронний ресурс]: Электрон. дан. – Режим доступа:: http://Nads.Gov.Ua/Control/Uk/Publish/Article?Art_Id=53745&Cat_Id=53688.
Пронкіна Л. І., Вертелєва О.В. Конкурентоспроможність і якість товару: Проблеми співвідношення / Л. І. Пронкіна, О.В. Вертелєва – Економіка та держава. – № 3. – 2010. – С. 44 – 46.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.