Соціальні мережі як інструмент пошуку персоналу фірми

Автор(и)

Ключові слова:

персонал, рекрутинг, соціальні мережі, вакансія.

Анотація

У роботі розглядається сучасний інструмент набору персоналу через різноманітні соціальні мережі. Проаналізовано істотні переваги та недоліки соціальних мереж з пошуку та підбору кваліфікованих працівників фірми.

Посилання

Джеффри М. Рекрутинг. Будущее рекрутинга: [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://hrm.ru/rekruting-50-budushhee-rekrutinga-chast-3

Соціальні мережі на стражі: [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.execmba.ru

Медведев С. Управление персоналом: [Електронний ресурс] – Режим доступу: www.top-personal.ru/issue.html?2691

Шекшня С.В. Управление персоналом современной организации: Учеб.-практич. пос./ С.В.Шекшня – М.: Интел-Синтез, 2002. – С.35-38.

Пошукові системи та соціальні мережі: [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://recruiting.jobvite.com

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В НАЦІОНАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВІ