Соціальні мережі як інструмент пошуку персоналу фірми

І.П. Петровська, К.С. Шевченко

Анотація


У роботі розглядається сучасний інструмент набору персоналу через різноманітні соціальні мережі. Проаналізовано істотні переваги та недоліки соціальних мереж з пошуку та підбору кваліфікованих працівників фірми.


Ключові слова


персонал; рекрутинг; соціальні мережі; вакансія.

Повний текст:

PDF

Посилання


Джеффри М. Рекрутинг. Будущее рекрутинга: [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://hrm.ru/rekruting-50-budushhee-rekrutinga-chast-3

Соціальні мережі на стражі: [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.execmba.ru

Медведев С. Управление персоналом: [Електронний ресурс] – Режим доступу: www.top-personal.ru/issue.html?2691

Шекшня С.В. Управление персоналом современной организации: Учеб.-практич. пос./ С.В.Шекшня – М.: Интел-Синтез, 2002. – С.35-38.

Пошукові системи та соціальні мережі: [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://recruiting.jobvite.com


Пристатейна бібліографія ГОСТ




Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.