Соціальні мережі як інструмент пошуку персоналу фірми
Ключові слова:
персонал, рекрутинг, соціальні мережі, вакансія.Анотація
У роботі розглядається сучасний інструмент набору персоналу через різноманітні соціальні мережі. Проаналізовано істотні переваги та недоліки соціальних мереж з пошуку та підбору кваліфікованих працівників фірми.
Посилання
Джеффри М. Рекрутинг. Будущее рекрутинга: [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://hrm.ru/rekruting-50-budushhee-rekrutinga-chast-3
Соціальні мережі на стражі: [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.execmba.ru
Медведев С. Управление персоналом: [Електронний ресурс] – Режим доступу: www.top-personal.ru/issue.html?2691
Шекшня С.В. Управление персоналом современной организации: Учеб.-практич. пос./ С.В.Шекшня – М.: Интел-Синтез, 2002. – С.35-38.
Пошукові системи та соціальні мережі: [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://recruiting.jobvite.com
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.