Теоретичні підходи до визначення місця бенчмаркінгу в процесі стратегічного аналізу конкурентного середовища
Ключові слова:
бенчмаркінг, конкурентне середовище, бізнес-процес.Анотація
У статті висвітлено історичні аспекти до підходи до визначення поняття бенчмаркінг. В процесі дослідження було здійснено порівняння підходів бенчмаркінгу і конкурентного аналізу. Авторами визначено ключові помилки, основні переваги та проблеми використання бенчмаркінгу в Україні.
Посилання
Амоша О. Конкурентоспроможність вітчизняного промислового виробництва та проблеми вступу України до СОТ / О. Амоша, Л. Збаразька // Вісник ТАНГ. – 2002. – № 8 – 2. – С. 70 -74.
Бидик А. До питання конкурентоспроможності підприємств / А. Бидик // Наукові записки. – Чортків. – 2002. – Вип. 2.
Довгань Л. Є. «Конкурентоспроможність підприємств» / Л. Є. Довгань. – К. : Видавництво «Політехніка». – 2004. – 144 с.
Мазинина Е. И. Управління конкурентоспособностью / Е. И. Мазинина. М. : Изд-во стандартов. – 2007.
Куликов Г.В. Японский менеджмент и теория международной конкурентоспособности / Г. В. Куликов – М.: ОАО НПО Изд-во «Экономика». -2000. – 267с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.