Теоретичні підходи до визначення місця бенчмаркінгу в процесі стратегічного аналізу конкурентного середовища

Автор(и)

Ключові слова:

бенчмаркінг, конкурентне середовище, бізнес-процес.

Анотація

У статті висвітлено історичні аспекти до підходи до визначення поняття бенчмаркінг. В процесі дослідження було здійснено порівняння підходів бенчмаркінгу і конкурентного аналізу. Авторами визначено ключові помилки, основні переваги та проблеми використання бенчмаркінгу в Україні.

 

Посилання

Амоша О. Конкурентоспроможність вітчизняного промислового виробництва та проблеми вступу України до СОТ / О. Амоша, Л. Збаразька // Вісник ТАНГ. – 2002. – № 8 – 2. – С. 70 -74.

Бидик А. До питання конкурентоспроможності підприємств / А. Бидик // Наукові записки. – Чортків. – 2002. – Вип. 2.

Довгань Л. Є. «Конкурентоспроможність підприємств» / Л. Є. Довгань. – К. : Видавництво «Політехніка». – 2004. – 144 с.

Мазинина Е. И. Управління конкурентоспособностью / Е. И. Мазинина. М. : Изд-во стандартов. – 2007.

Куликов Г.В. Японский менеджмент и теория международной конкурентоспособности / Г. В. Куликов – М.: ОАО НПО Изд-во «Экономика». -2000. – 267с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ