Напрямки активізації комунікативної політики підприємства
Ключові слова:
маркетинг, комунікація, споживач, підприємство, ринок.Анотація
У статті розглядаються особливості маркетингової комунікативної політики сучасних підприємств.
Посилання
Королько В.Г. Паблік рілейшнз: наукові основи, методика, практика. – К.: Скарби, 2012.
Основи маркетингу / Альфред Кус: Пер. з нім. А.Ф. Павленко, В.П.Пилипчук.– К.: Нічлава, 2012.– 224 с.
Коханов Є.Ф. Теоретичні та методологічні основи PR-діяльності (соціологічний аспект): Монографія. – М.: «РІП – холдинг», 2004. – 202 с.
Мамардашвілі А. Експертна оцінка елементів маркетингових комунікацій / Служба PR. 2008. № 4. – С. 18 – 21
Марконі Д. PR: повне керівництво. Пер. з англ. Д.Р. Геренава, Ю.П. Леонова. – М.: Вершина, 2006. – 256 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.