ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВ В УКРАЇНІ
Ключові слова:
інноваційний потенціал, конкурентоспроможність, ресурси, управління, підприємство, оцінка, ефективність.Анотація
В цій статті досліджено структуру, принципи формування та оцінювання інноваційного потенціалу підприємств, що є дуже важливим для конкурентоздатності підприємств в Україні.
Посилання
Управление организацией / Под ред. А. Г. Поршневая, З.П. Румянцевой, Н.А. Саломатина. – 2-е изд., перераб. и доп. – Г.: ИНФРА-М, 2000.- 669с.
Бовин А.А., Управление инновациями в организациях / Бовин А.А., Чередникова Л.Е., Якимович В.А. – М: Омега-Л, 2008. – 415 с.
Бузько И.Р. Стратегический потенциал и формирование приоритетов в развитии предприятий / Бузько И.Р., Дмитренко И.Э., Сущенко О.А. Монография. Алчевск: Изд-во ДГМИ, 2002.- 216с.
Кокурин Д.И. Инновационная деятельность.- Г.: Экзамен, 2001.- 575 с.
Трифилова А.А. Управление инновационным развитием предприятия. – М.: Финансы и статистика, 2003. – 176с.
Стеченко Д.М. Інноваційні форми регіонального розвитку: Навч. посіб. – К.: Вища шк., 2002. – 254с.
Економічна енциклопедія: В 3 т. / Редкол. СВ. Мочерний (відп. ред.) та ін. – К.: Видавничий центр «Академія», 2002. – Т. 3. – С. 952.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.