ЕВОЛЮЦІЯ ТЕОРІЇ КОНКУРЕНЦІЇ
Ключові слова:
конкуренція, вигода, попит, пропозиція, ринок, виробництво.Анотація
В статті досліджується теорія конкуренції та конкурентних переваг спираючись на дослідження А. Сміта та інших зарубіжних авторів. Трансформація поняття конкуренція та адаптація ринку до сучасних реалій. Розкриті механізми та методи конкурентної боротьби, а також вплив кризових явищ на стан економіки.Посилання
. Маршалл А. Принципы политическойэкономии . М.: Центр, 2007. 698 с.
. Портер М. Конкуреция . М. : Вильямс , 2010. 608 с.
. Робинсон Дж. Экономическаятеория несовершеннойконкуренции. М. , 1989. 302 с.
. Смит А. Исследование о природе и причинах богатстванародов. – М.: Эксмо, 2007. – (Серия: Антологияэкономическоймысли) – 960 с.
. Хайек ф. Конкуренція як процедура відкриття / / Світова економіка і міжнародні відносини. 1989 . № 12 . С. 5-17 .
. Хамел Г. , Прахалад К. К. Конкуренция за будущее. Создание рынка завтрашнего дня. М. : Олимп-бизнес , 2002. 288 с.
. Чемберлин Е. Теория монополистическойконкуренции . М.: Центр , 1997. 302 с.
. Шумпетер Й. Теорияэкономического развития . М. , 1982. 864 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.