КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ФІРМИ ЯК ОСНОВА ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
Ключові слова:
конкуренція, конкурентні переваги, компетенції, «ланцюг цінностей».Анотація
У статті розглянуто поняття конкурентних переваг фірми, їх суть, джерела виникнення, класифікації. Проаналізовано концепцію «ланцюга цінностей», його структуру та основні положення. Визначено елементи оцінки конкурентної позиції фірми та можливі дії щодо підтримання конкурентних переваг.
Посилання
Должанський І.З. Конкурентоспроможність підприємства / Должанський І.З., Загорна Т.О. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 384 с.
Котлер Ф. Основы маркетинга 2–е изд. / Котлер Ф., Армстронг Г. Пер. с англ. – М.: Вильямс, 2003. – 1200 с.
Нємцов В.Д. Стратегічний менеджмент: Навч. посіб./ Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. – К.: ТОВ «УВПК» «ЕксОб», 2002. – 560 с.
Клименко С.М. Управління конкурентоспроможністю підприємства: Навчальний посібник / Клименко С.М., Дуброва О.С., Барабась Д.О., Омельяненко. Т.В., Вакуленко
А.В. – К.: КНЕУ, 2006. – 527 с.
Коломієць І.Ф. Підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства в системі факторів інтернаціоналізації / Конкуренція. – 2007. – № 3.– С.16–26.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.