КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ФІРМИ ЯК ОСНОВА ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Автор(и)

Ключові слова:

конкуренція, конкурентні переваги, компетенції, «ланцюг цінностей».

Анотація

У статті розглянуто поняття конкурентних переваг фірми, їх суть, джерела виникнення, класифікації. Проаналізовано концепцію «ланцюга цінностей», його структуру та основні положення. Визначено елементи оцінки конкурентної позиції фірми та можливі дії щодо підтримання конкурентних переваг.

Посилання

Должанський І.З. Конкурентоспроможність підприємства / Должанський І.З., Загорна Т.О. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 384 с.

Котлер Ф. Основы маркетинга 2–е изд. / Котлер Ф., Армстронг Г. Пер. с англ. – М.: Вильямс, 2003. – 1200 с.

Нємцов В.Д. Стратегічний менеджмент: Навч. посіб./ Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. – К.: ТОВ «УВПК» «ЕксОб», 2002. – 560 с.

Клименко С.М. Управління конкурентоспроможністю підприємства: Навчальний посібник / Клименко С.М., Дуброва О.С., Барабась Д.О., Омельяненко. Т.В., Вакуленко

А.В. – К.: КНЕУ, 2006. – 527 с.

Коломієць І.Ф. Підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства в системі факторів інтернаціоналізації / Конкуренція. – 2007. – № 3.– С.16–26.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ