ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЇЇ ПОЛІПШЕННЯ
Ключові слова:
собівартість продукції, рентабельність продукції, витрати підприємства, економічний аналіз, статті калькуляції собівартості, оптимізація собівартості.Анотація
У статті розглянуто методи формування собівартості продукції та її показників на ЗАТ «Оболонь». Запропонована система являє собою необхідний інструментарій для визначення і оцінки процесів ефективності виробництва, виявлення резервів та шляхів її зростання. Дані, що було отримано в результаті дослідження, дозволили розробити рекомендації щодо доцільності використання даних методів на підприємстві, обґрунтувати теоретичні аспекти можливостей покращення та стабілізації собівартості продукції підприємства.
Посилання
Гетьман О.О. , Шаповал В.М. Економіка підприємства: Навч. посіб. для студентів вищих навчальних закладів [Текст]. – Київ, Центр навчальної літератури, 2006. – 488 с.– ISBN 5–201–16443–0.
Економіка підприємства: Підручник [Текст]/ За заг. ред. С.Ф. Покропивного. – Вид. 2–ге, перероб. та доп. – К.: КНЕУ, 2000. – 528 с.– ISBN 5–201–14523–0.
Дані по підприємству за роки діяльності [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.