Проблеми УМД УДППЗ «Укрпошта»

Автор(и)

  • А.П. Сіренко
  • А.Ю. Соломенко Студентка НТУУ "КПІ", Україна

Ключові слова:

асортимент, УМД УДППЗ, «Укрпошта», конкуренти, керівництво, низька заробітна плата

Анотація

В цій статті висвітлені проблеми УМД УДППЗ «Укрпошта» економічного характеру, а саме як змінювалось підприємство та його асортимент з початку існування до сьогодні. Це можна побачити з таблиці, яка приведена в статті нижче та в самій статті. Та це не єдина причина, яка згубно вплинула на теперішнє економічне становище підприємства. До цього можна віднести як внутрішній, так і зовнішній вплив. Внутрішнім впливом являється вище згадані зміни у асортименті; часта зміна керівництва, яка не має уявлення про поштову справу (некваліфіковані працівники); зменшення кількості працюючих через неспроможність платити заробітну плату в повному об’ємі (низька заробітна плата також є причиною малого приходу нових працівників) і тому подібне. До зовнішнього впливу можна віднести нинішнє становище у країні та конкурентні підприємства. Шляхи можливого вирішення цих проблем наводиться в кінці статті.

Біографія автора

А.Ю. Соломенко, Студентка НТУУ "КПІ"

Студентка хіміко-технологічного факультету НТУУ "КПІ"

Посилання

Офіційний сайт Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта», загальна інформація, види послуг – http://www.ukrposhta.com/

Як не перетворити «Укрпошту» в магазин Досвідчені поштарі – проти призначень за квотним принципом і насторожено сприймають керівника з конкуруючої структури[Електронний ресурс]: за ред. Валентини Кащенко, Політична газета «Україна молода» – http://www.umoloda.kiev.ua/

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-07-22

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ