СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ
Ключові слова:
Інтернет, електронна торгівля, інтернет-магазини, інтернет-мережі, інформаційний простір.Анотація
У статті розкриваються основні тенденції у сфері вітчизняної електронної торгівлі, висвітлюються проблеми та переваги цих процесів для різних суб’єктів господарювання, передбачені можливі шляхи розвитку електронної торгівлі в Україні.
Посилання
Макарова М.В. Електронна комерція: Посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К. Видавничий центр «Академія», 2002, , (Альма–матер).
Кучеренко І.О. «Аналіз динаміки кількості користувачів Інтернет в Україні» – Львів: Вид–во ЛКА, 2010. – 120 с.
Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг: Підручник/ За ред. В.В. Апопія, Я.А. Гончарука. – К.: НМЦ Укоопосвіта, 2002. – 450 с.
Міщук І.П. Теоретичні аспекти формування систем електронної торгівлі в Україні / І.П. Міщук // Науковий вісник НЛТУ. – 2005. – Вип. 15.4. – С. 334–340.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.