СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • І.І. Набок
  • О.С. Мосійчук

Ключові слова:

Інтернет, електронна торгівля, інтернет-магазини, інтернет-мережі, інформаційний простір.

Анотація

У статті розкриваються основні тенденції у сфері вітчизняної електронної торгівлі, висвітлюються проблеми та переваги цих процесів для різних суб’єктів господарювання, передбачені можливі шляхи розвитку електронної торгівлі в Україні.

Посилання

Макарова М.В. Електронна комерція: Посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К. Видавничий центр «Академія», 2002, , (Альма–матер).

Кучеренко І.О. «Аналіз динаміки кількості користувачів Інтернет в Україні» – Львів: Вид–во ЛКА, 2010. – 120 с.

Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг: Підручник/ За ред. В.В. Апопія, Я.А. Гончарука. – К.: НМЦ Укоопосвіта, 2002. – 450 с.

Міщук І.П. Теоретичні аспекти формування систем електронної торгівлі в Україні / І.П. Міщук // Науковий вісник НЛТУ. – 2005. – Вип. 15.4. – С. 334–340.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ