МЕТОДИ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ БРЕНДУ
Ключові слова:
оцінка брендів, оцінка вартості бренду, вартість брендаАнотація
В даній статті розглядаються методи оцінки вартості бренду приводиться їх систематизація. Треба зазначити, що вартість бренду – це співвідношення прямих і непрямих оцінок. В свою чергу прямі поділяються на метод сумарних витрат та метод оцінки відомості, а непрямі – на основні та допоміжні.
Посилання
Сторожук І.І. Маркетинговий потенціал картонної коробки/ І.І.Сторожук // Маркетинг в Україні.–2005.–№2.–с.33–38
Діброва Т.Г., Кістень О. Імідж бренду: яким він має бути / Т.Г.Діброва, О.Кістень // Маркетинг в Україні. – 2006.–№2.–с.31–33
Нестерева Ю. Методи оцінки вартості бренду/
Ю. Нестерева // Маркетинг в Україні.–2006.–№3.–с.61–64
Положення (стандарт) бухгалтерського обліку № 8 «Нематеріальні активи»
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.