МЕТОДИ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ БРЕНДУ

О.П. Заборовець, А.О. Коваль

Анотація


В даній статті розглядаються методи оцінки вартості бренду приводиться їх систематизація. Треба зазначити, що вартість бренду – це співвідношення прямих і непрямих оцінок. В свою чергу прямі поділяються на метод сумарних витрат та метод оцінки відомості, а непрямі – на основні та допоміжні.


Ключові слова


оцінка брендів; оцінка вартості бренду; вартість бренда

Повний текст:

PDF

Посилання


Сторожук І.І. Маркетинговий потенціал картонної коробки/ І.І.Сторожук // Маркетинг в Україні.–2005.–№2.–с.33–38

Діброва Т.Г., Кістень О. Імідж бренду: яким він має бути / Т.Г.Діброва, О.Кістень // Маркетинг в Україні. – 2006.–№2.–с.31–33

Нестерева Ю. Методи оцінки вартості бренду/

Ю. Нестерева // Маркетинг в Україні.–2006.–№3.–с.61–64

http://www.rentagroup.com.ua

Положення (стандарт) бухгалтерського обліку № 8 «Нематеріальні активи»


Пристатейна бібліографія ГОСТ






Copyright (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.