СТРАТЕГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

Ключові слова:

промислове підприємство, конкурентоспроможність, стратегічне планування

Анотація

У статті розглянуто методичні особливості і підходи до забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Визначено конкурентні можливості в стратегічному та довгостроковому плануванні підприємства.

 

Посилання

Качалина Л.M. Конкурентоспособный менеджмент. – М.: Изд–во ЭКСМО, 2006. – 464 с.

Осипана Л.В., Синяева ИМ. Основы коммерческой деятельности: Практикум. — М.: Банки и биржи, ОНИТИ, 1997. – 215 с.

Охтень А.А. Синтез и интерпретация интегрального показателя конкурентоспособности предприятия // Прометей: регіональний збірник наукових праць з економіки /Донецький економіко–гуманітарний інститут МОН України; Інститут економіко–правових досліджень НАН України. – Вин 2. – Донецьк: Юго–Восток Лтд, 2006. – С 152–155.

Портер М.Э. Конкуренция / Пер. с англ. – М: Вильямс, 2005. – 608 с.

Сумець О.М., Сомова О.Є., Пєліхов Є.Ф. Оцінка конкурентоспроможності сучасного промислового підприємства: Навч.–практ. посібник. – К.: Професіонал, 2007. – 208 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ