СТРАТЕГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Ключові слова:
промислове підприємство, конкурентоспроможність, стратегічне плануванняАнотація
У статті розглянуто методичні особливості і підходи до забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Визначено конкурентні можливості в стратегічному та довгостроковому плануванні підприємства.
Посилання
Качалина Л.M. Конкурентоспособный менеджмент. – М.: Изд–во ЭКСМО, 2006. – 464 с.
Осипана Л.В., Синяева ИМ. Основы коммерческой деятельности: Практикум. — М.: Банки и биржи, ОНИТИ, 1997. – 215 с.
Охтень А.А. Синтез и интерпретация интегрального показателя конкурентоспособности предприятия // Прометей: регіональний збірник наукових праць з економіки /Донецький економіко–гуманітарний інститут МОН України; Інститут економіко–правових досліджень НАН України. – Вин 2. – Донецьк: Юго–Восток Лтд, 2006. – С 152–155.
Портер М.Э. Конкуренция / Пер. с англ. – М: Вильямс, 2005. – 608 с.
Сумець О.М., Сомова О.Є., Пєліхов Є.Ф. Оцінка конкурентоспроможності сучасного промислового підприємства: Навч.–практ. посібник. – К.: Професіонал, 2007. – 208 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.