ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ БЕНЧМАРКІНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ

Автор(и)

Ключові слова:

бенчмаркінг, впровадження бенмаркінгу

Анотація

У статті розглянуто поняття бенчмаркінгу, проаналізовані приклади його впровадження на вітчизняних підприємствах. Виявлені бар’єри при впровадженні бенчмаркінгу в Україні, запропоновано шляхи поліпшення реалізації бенчмаркінгу на підприємстві.

Посилання

Довгань Л.Є., Каракай Ю.В., Артеменко Л.П. Стратегічне управління: Навчальний посібник. – К. : Центр учбової літератури, 2009. – 440 с. ISBN 978–966–364–903–0

Компанія Оболонь / Віхи історії: [Електронний ресурс] : Режим доступу: http://www.obolon.ua/ukr/about/history/

Хананова Н. Особенности национального бенчмаркинга [Електронний ресурс] : Управление компанией, – № 10, 2003. Режим доступу: http://www.management.web–standart.net/issues/2003/10/827/

Корпоративний сайт Компанія «Славутич», Carlsberg Group [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://group.slavutich.com/company/vacancy/

Корпоративные системы обучения и развития персонала: ІV ежегодный бенчмаркинг/ Trainings Index 2010 [Електронний ресурс] : Режим доступу: http://www.trainings.ua/article/1047.html

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ