ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ БЕНЧМАРКІНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
Ключові слова:
бенчмаркінг, впровадження бенмаркінгуАнотація
У статті розглянуто поняття бенчмаркінгу, проаналізовані приклади його впровадження на вітчизняних підприємствах. Виявлені бар’єри при впровадженні бенчмаркінгу в Україні, запропоновано шляхи поліпшення реалізації бенчмаркінгу на підприємстві.
Посилання
Довгань Л.Є., Каракай Ю.В., Артеменко Л.П. Стратегічне управління: Навчальний посібник. – К. : Центр учбової літератури, 2009. – 440 с. ISBN 978–966–364–903–0
Компанія Оболонь / Віхи історії: [Електронний ресурс] : Режим доступу: http://www.obolon.ua/ukr/about/history/
Хананова Н. Особенности национального бенчмаркинга [Електронний ресурс] : Управление компанией, – № 10, 2003. Режим доступу: http://www.management.web–standart.net/issues/2003/10/827/
Корпоративний сайт Компанія «Славутич», Carlsberg Group [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://group.slavutich.com/company/vacancy/
Корпоративные системы обучения и развития персонала: ІV ежегодный бенчмаркинг/ Trainings Index 2010 [Електронний ресурс] : Режим доступу: http://www.trainings.ua/article/1047.html
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.