ІННОВАЦІЙНА АКТИВНІСТЬ МАЛИХ ТА СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
Ключові слова:
малі та середні підприємства, інноваційна активність, інноваційна продукціяАнотація
Проведено аналіз інноваційної активності малих і середніх підприємств України. Визначені основні причини їх низької інноваційної активності.
Посилання
Антонюк Л.Л., Поручник А.М., Савчук В.С. Інновації: теорія, механізм розробки та комерціалізації: Монографія. – К.:КНЕУ, 2003. – 394 с.
Балабанова Л.В. Управление конкурентоспособностью предприятий на основе маркетинга: Монография / Л.В. Балабанова, А.В. Кривенко. – Донецк: Дон. ТУЭТ им. М. Туган-Барановского, 2004. – 147 с.
Каракай Ю.В. Маркетинг інноваційних товарів: Монографія. – К.: КНЕУ, 2005. 226 с.
Н. Чухрай. Формування інноваційного потенціалу підприємства. Маркетингове та логістичне забезпечення. Львів. Вид-во Національного університету «Львівська політехніка» 2002.- 314 с.
Формування інноваційної стратегії в умовах технологічних змін / І.А. Тульпа, О.М. Сумець. – Х., 2004. – 172 с.
[Електронний ресурс] / Держкомстат України. http://www.ukrstat.gov.ua
[Електронні ресурси] / Central Statistics Office of Poland: http://www.stat.gov.pl; Sweden Statistics: http://www.scb.se; UK Office for National Statistics: http://www.statistics.gov.uk.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.