МЕТОДОЛОГІЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИ ПОСИЛЕННІ ПОЗИЦІЙ БРЕНДУ В ТОВАРНОМУ ПОРТФЕЛІ ПІДПРИЄМСТВА
Ключові слова:
маркетингове дослідження, якісні дослідження, кількісні дослідження, позиції бренду, позиціонуванняАнотація
Розкрито сутність поняття маркетингових досліджень, подана їхня класифікація. Проаналізовано методологію маркетингового дослідження та систематизовано його вид в залежності від проблематики. На прикладі ТОВ “УА Холдиннг” та автомобільного бренду КІА досліджено доцільність різних методів маркетингового дослідження.Посилання
Аакер Д., Кумар В., Дєй Дж. Маркетинговые исследования: пер. С англ.. – СПб.: Питер, 2004. – 848 с.
Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.:Финпресс, 1998. – 416 с.
Зозулев А. В., Солнцев С. А. Маркетинговые исследования. – К.: «Знання», 2008. – 643 с.
Мельникова О. Т. Фокус-группы в маркетинговых исследованиях: методология и техники качественных исследований в социальной психологии: Учеб пособие для студ. – М.: Изд. Центр «Академия», 2003. – 272 с.
Старостіна А. О. Маркетингові дослідження: практичний аспект. – К.: Вид. дім «Вільямс», 199. – 263 с.
Ядов В. А. Стратегия социологического исследования. – М.: Добросвет, 2001. – 596 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.