МЕТОДОЛОГІЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИ ПОСИЛЕННІ ПОЗИЦІЙ БРЕНДУ В ТОВАРНОМУ ПОРТФЕЛІ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

Ключові слова:

маркетингове дослідження, якісні дослідження, кількісні дослідження, позиції бренду, позиціонування

Анотація

Розкрито сутність поняття маркетингових досліджень, подана їхня класифікація. Проаналізовано методологію маркетингового дослідження та систематизовано його вид в залежності від проблематики. На прикладі ТОВ “УА Холдиннг” та автомобільного бренду КІА досліджено доцільність різних методів маркетингового дослідження.

Посилання

Аакер Д., Кумар В., Дєй Дж. Маркетинговые исследования: пер. С англ.. – СПб.: Питер, 2004. – 848 с.

Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.:Финпресс, 1998. – 416 с.

Зозулев А. В., Солнцев С. А. Маркетинговые исследования. – К.: «Знання», 2008. – 643 с.

Мельникова О. Т. Фокус-группы в маркетинговых исследованиях: методология и техники качественных исследований в социальной психологии: Учеб пособие для студ. – М.: Изд. Центр «Академия», 2003. – 272 с.

Старостіна А. О. Маркетингові дослідження: практичний аспект. – К.: Вид. дім «Вільямс», 199. – 263 с.

Ядов В. А. Стратегия социологического исследования. – М.: Добросвет, 2001. – 596 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ