МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Ключові слова:
маркетингова стратегія, інформаційні технології, маркетингові каналиАнотація
У статті розглядаються особливості маркетингової стратегії для підприємств, що працюють в галузі інформаційних технологій. Особлива увага приділяється визначенню завдання маркетингової стратегії для компаній, що займаються інформаційними технологіями. А також відзначається роль маркетингових каналів в інформаційному бізнесі.Посилання
Долматов О. І. Формування маркетингової стратегії підприємства [Текст] /Дисертація на здобуття наук. ступ. канд. екон. наук: 08.06.01 / Долматов О. І. /Донецький держ. університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2003.
Котлер Ф., Армстронг Г. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг [Текст]. – К.: Вильямс; М., 1998 – 1055 с.
Багриновський К.А., Хрусталєв Е.Ю. Нові інформаційні технології [Текст] / Багриновський К.А., Хрусталєв Е.Ю. - М.: “ЭКО”, 1996.
Самойленко В.В. Сучасні маркетингові стратегії підприємств галузі інформаційних технологій / В.В. Самойленко / [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://peredovik.org.
Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / Ансофф И. / Ю.Н. Каптуревский (ред. и перевод с англ.) [Текст]. - СПб: Издательство "Питер", 1999. - 416 с.
Штерн Л., Эль-Ансари А., Кофлан Э. Маркетинговые каналы [Текст] / Льюис Штерн, Адель Эль-Ансари, Энн Кофлан - М.: Издательский дом "Вильямс", 2002. - 624 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.