МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

Ключові слова:

маркетингова стратегія, інформаційні технології, маркетингові канали

Анотація

У статті розглядаються особливості маркетингової стратегії для підприємств, що працюють в галузі інформаційних технологій. Особлива увага приділяється визначенню завдання маркетингової стратегії для компаній, що займаються інформаційними технологіями. А також відзначається роль маркетингових каналів в інформаційному бізнесі.

Посилання

Долматов О. І. Формування маркетингової стратегії підприємства [Текст] /Дисертація на здобуття наук. ступ. канд. екон. наук: 08.06.01 / Долматов О. І. /Донецький держ. університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2003.

Котлер Ф., Армстронг Г. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг [Текст]. – К.: Вильямс; М., 1998 – 1055 с.

Багриновський К.А., Хрусталєв Е.Ю. Нові інформаційні технології [Текст] / Багриновський К.А., Хрусталєв Е.Ю. - М.: “ЭКО”, 1996.

Самойленко В.В. Сучасні маркетингові стратегії підприємств галузі інформаційних технологій / В.В. Самойленко / [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://peredovik.org.

Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / Ансофф И. / Ю.Н. Каптуревский (ред. и перевод с англ.) [Текст]. - СПб: Издательство "Питер", 1999. - 416 с.

Штерн Л., Эль-Ансари А., Кофлан Э. Маркетинговые каналы [Текст] / Льюис Штерн, Адель Эль-Ансари, Энн Кофлан - М.: Издательский дом "Вильямс", 2002. - 624 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ