ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВСТУПУ УКРАЇНИ ДО СОТ
Ключові слова:
глобалізація, Світова організація торгівлі (СОТ), конкурентне середовище, конкурентоспроможністьАнотація
В даній статті розглядаються шляхи підвищення конкурентоздатності підприємства в умовах глобалізації. Особлива увага приділяється факторам, що мають найбільший вплив на підвищення конкурентоздатності підприємства з урахуванням особливостей сучасного ринку.Посилання
Должанський І. З. Конкурентоспроможність підприємства: навч.посібник / Должанський І. З. – К.: ЦНЛ, 2006. – 384с.
Майєр Дж.М., Олесневич Д. Міжнародне середовище бізнесу: Конкуренція та регулювання у глобальній економіці / Переклад з англ.: Олесневич Д., Олесневич О. - К.: Либідь, 2002. – 703 с.
Осика С.Г., Пятницький В.Т. Світова організація торгівлі / Осика С.Г., Пятницький В.Т. ; 3-є видання, перероблене і доповнене. – К.: К.І.С., 2005. - 514 с.
Абрамян Е. Глобализация в современном мире / Е.Абрамян // Международная экономика. – 2007.
Волынский Г.О. Конкурентных преимуществах в условиях глобализации / Г.О.Волынский // Экономика Украины. – 2006.
Котельніков Д.І. Управління конкурентоспроможністю; навч. пос. для студентів ВНЗ / Д.І.Котельніков, С.М.Задорожна. – К.: Видавничий Дім «Слово», - 2004. – 168с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.