ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ-ВИРОБНИКІВ НА РИНКУ ШПАЛЕР КРАЇНИ
Ключові слова:
конкурентоспроможність, ринкова сила, конкурентні переваги, привабливість ринкуАнотація
У даній роботі розглянуто специфіку конкурентоспроможності підприємств-виробників на ринку шпалер України. Описано основні моделі, що використовують для аналізу конкуренції на ринку. Виділено основні фактори конкурентоспроможності на ринку шпалер, загрози, що існують з боку конкурентів, товарів-замінників, споживачів, постачальників.Посилання
Промышленный маркетинг: рыночная стратегия: Учеб. пособие / А.В. Зозулев. – К.: Центр учебной литературы, 2010. – 576 с. – ISBN 978-611-01-0018-2.
Сегментирование рынка: Учеб. пособие /А.В. Зозулев. – Х.: Студцентр, 2003. – 232 с. – ISBN 966-7530-29-9.
Ринкове позиціонування: з чого починається створення успішних брендів. / Зозульов О.В., Писаренко Н.Л. – К.: Знання-Прес,2004. – 199 с.
Обзор рынка обоев Украины [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.vybor.gorod.dn.ua/smi/view_article.cgi?sid=12&nid=1758&aid=20438
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.