ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ-ВИРОБНИКІВ НА РИНКУ ШПАЛЕР КРАЇНИ

Автор(и)

  • О.В. Зозульов
  • Л.М. Стадченко

Ключові слова:

конкурентоспроможність, ринкова сила, конкурентні переваги, привабливість ринку

Анотація

У даній роботі розглянуто специфіку конкурентоспроможності підприємств-виробників на ринку шпалер України. Описано основні  моделі, що використовують для аналізу конкуренції на ринку. Виділено основні фактори конкурентоспроможності на ринку шпалер, загрози, що існують з боку конкурентів, товарів-замінників, споживачів, постачальників.

Посилання

Промышленный маркетинг: рыночная стратегия: Учеб. пособие / А.В. Зозулев. – К.: Центр учебной литературы, 2010. – 576 с. – ISBN 978-611-01-0018-2.

Сегментирование рынка: Учеб. пособие /А.В. Зозулев. – Х.: Студцентр, 2003. – 232 с. – ISBN 966-7530-29-9.

Ринкове позиціонування: з чого починається створення успішних брендів. / Зозульов О.В., Писаренко Н.Л. – К.: Знання-Прес,2004. – 199 с.

Обзор рынка обоев Украины [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.vybor.gorod.dn.ua/smi/view_article.cgi?sid=12&nid=1758&aid=20438

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ