СПЕЦИФІКА СИСТЕМ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ОСОБЛИВОГО ПОПИТУ

Автор(и)

  • С.О. Солнцев
  • Н.М. Стадченко

Ключові слова:

система просування, маркетингові комунікації, товари особливого попиту, характер мотивацій

Анотація

У статті розглянуто сутність системи просування, маркетингових комунікацій; проаналізовано особливості просування товарів залежно від поведінкової реакції споживачів на ринку.

Посилання

Эминова С.Э. Методические основы формирования эффективной стратегии продвижения товаров на российский потребительский рынок: диссертация кандидата экономических наук / Эминова С.Э. – М ахачкала, 2001. – с.181.

Багиев Г.Л. Маркетинг: учебник для ВУЗов / Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, Х. Анн; под общ. ред. Г.Л. Багиева. – М. : ОАО «Изд-во «Экономика»«, 1999. – 703 с.

Иванов И. В. Маркетинг [Текст] : учеб.-метод. пособие / И. В. Иванов. – 2-е изд. – Саратов: Сарфти, 2002. – 59 с.

Діброва Т.Г. Маркетингова політика комунікацій: стратегії, вітчизняна практика : навчальний посібник / Діброва Т.Г. – К.: «Видавничий дім «Професіонал»«, 2009. – 320 с.

Диксон П.Р. Управление маркетингом / Диксон П.Р. ; пер. с англ. – М.: ЗАО издательство БИНОМ, 1998.

Р.Эванс Дж., Берман Б. Маркетинг / Р.Эванс Дж., Берман Б. – М. : Экономика, 1990. – 350 с.

В.М. Власова. Основы предпринемательской деятельности / В.М. Власова. – М. : Финансы и статистика, 1999.

Россистер Дж. Реклама и продвижение товаров / Россистер Дж., Перси Л. ; пер. с англ. – СПб.; Питер, 2001. – 656 с.

Ромат Е. В. Реклама : учеб. для вузов / Е. В. Ромат. – СПб. : Питер, 2001. – 496 с.

Дубов Е.В. Формирование системы продвижения товара на рынок: диссертация кандидата экономических наук / Дубов Е.В. – Москва 2008. – с.145.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ