ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ КОНДИТЕРСЬКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ ЯК АНТИКРИЗОВИЙ ФАКТОР

Автор(и)

Ключові слова:

інноваційна діяльність, інновації, кондитерська галузь, фінансова криза

Анотація

В даній статті були проаналізовані проблеми кондитерської галузі в умовах кризи і надані рекомендації щодо активізації інноваційної діяльності підприємств в галузі, спрямовані на подолання наслідків фінансової кризи для підприємств.

Посилання

Лагода Т. Інноваційна діяльність у кондитерській галузі [Текст] / Т.Лагода // Економіка АПК. – 2000. – № 2. – с. 71-75.

Закревська Л. Рейтингова оцінка конкурентоспроможності підприємств на ринку кондитерської промисловості України [Текст] / Л. Закревська, О. Ткаченко // Економіст. – 2004. – № 10. – с. 34-37.

Штангрет А. Антикризове управління як засіб попередження банкрутства [Текст]// Регіональна економіка. – 2001. – №2. – с.151-157.

Офіційний сайт державного комітету статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukrstat.gov.ua.

Крисанов Д.Ф. Інноваційний фактор розвитку харчової промисловості України [Текст] // Економіка України. – 2007. – №4. – с. 71 – 81.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В НАЦІОНАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВІ