ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ КОНДИТЕРСЬКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ ЯК АНТИКРИЗОВИЙ ФАКТОР
Ключові слова:
інноваційна діяльність, інновації, кондитерська галузь, фінансова кризаАнотація
В даній статті були проаналізовані проблеми кондитерської галузі в умовах кризи і надані рекомендації щодо активізації інноваційної діяльності підприємств в галузі, спрямовані на подолання наслідків фінансової кризи для підприємств.Посилання
Лагода Т. Інноваційна діяльність у кондитерській галузі [Текст] / Т.Лагода // Економіка АПК. – 2000. – № 2. – с. 71-75.
Закревська Л. Рейтингова оцінка конкурентоспроможності підприємств на ринку кондитерської промисловості України [Текст] / Л. Закревська, О. Ткаченко // Економіст. – 2004. – № 10. – с. 34-37.
Штангрет А. Антикризове управління як засіб попередження банкрутства [Текст]// Регіональна економіка. – 2001. – №2. – с.151-157.
Офіційний сайт державного комітету статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukrstat.gov.ua.
Крисанов Д.Ф. Інноваційний фактор розвитку харчової промисловості України [Текст] // Економіка України. – 2007. – №4. – с. 71 – 81.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.