ПІДХІД ДО ПОБУДОВИ МУЛЬТИАГЕНТНОЇ МОДЕЛІ РИНКУ НАФТОПРОДУКТІВ

Автор(и)

Ключові слова:

нафтопродукти, модель, агентний підхід, ціноутворення, динаміка

Анотація

В даній статті представлено основні принципи побудови мультиагентної моделі ринку світлих нафтопродуктів. Показані основні дані, що необхідні для функціонування адекватної моделі. Також висвітлено її застосування для отримання пронозу розвитку ринку пального, та можливості визначення структури ціни на пальне.

Посилання

A.J. Heppenstall, A.J. Evans and M.H. Birkin. A Hybrid Multi-gent/Spatial Interaction Model System for Petrol Price Setting // Multi-Agent Systems and Applications. – pp 551-554.

FERBER, J. Multi-Agent Systems: An Introduction to Distributed Artificial Intelligence. Addison – Wesley. 1999.

Данні статистики по нафтопродуктам [Электроний ресурс]. – Режим доступа: http://www.upeco.com/rus/stat.phtml.

Методика ціноутворення на ринку нафтопродуктів [Электроний ресурс]. – Режим доступа: http://www.upeco.com/bulletin/strukt.htm

Yoav Shoham, Kevin Leyton-Brown «MULTIAGENT SYSTEMS:Algorithmic, Game- Theoretic,and Logical Foundations» Stanford. 532.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ