ПІДХІД ДО ПОБУДОВИ МУЛЬТИАГЕНТНОЇ МОДЕЛІ РИНКУ НАФТОПРОДУКТІВ
Ключові слова:
нафтопродукти, модель, агентний підхід, ціноутворення, динамікаАнотація
В даній статті представлено основні принципи побудови мультиагентної моделі ринку світлих нафтопродуктів. Показані основні дані, що необхідні для функціонування адекватної моделі. Також висвітлено її застосування для отримання пронозу розвитку ринку пального, та можливості визначення структури ціни на пальне.Посилання
A.J. Heppenstall, A.J. Evans and M.H. Birkin. A Hybrid Multi-gent/Spatial Interaction Model System for Petrol Price Setting // Multi-Agent Systems and Applications. – pp 551-554.
FERBER, J. Multi-Agent Systems: An Introduction to Distributed Artificial Intelligence. Addison – Wesley. 1999.
Данні статистики по нафтопродуктам [Электроний ресурс]. – Режим доступа: http://www.upeco.com/rus/stat.phtml.
Методика ціноутворення на ринку нафтопродуктів [Электроний ресурс]. – Режим доступа: http://www.upeco.com/bulletin/strukt.htm
Yoav Shoham, Kevin Leyton-Brown «MULTIAGENT SYSTEMS:Algorithmic, Game- Theoretic,and Logical Foundations» Stanford. 532.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.