НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ УМОВАХ
Ключові слова:
система, маркетинг, збут, система збуту, стратегія збуту, конкурентоспроможність, ефективністьАнотація
Статтю присвячено визначенню сутності та ролі системи збуту в господарській діяльності підприємства, адже ефективна збутова система - це один з факторів конкурентоспроможності продукції та самого підприємства як на вітчизняному, так і на зарубіжних ринках збуту. Зокрема, окреслено функції збуту в діяльності підприємства щодо просування своєї продукції (товарів та послуг) до споживача. Виокремлено основні проблеми, які перешкоджають організації ефективної системи збуту вітчизняних підприємств, виходячи з реалій вітчизняної економіки та розвитку національного господарства. З урахуванням існуючих проблем наведено основні заходи, що сприятимуть підвищенню ефективності збуту підприємства. Основним результатом роботи є розроблення шляхів побудови оптимальної з точку зору ефективності та прибутковості системи збуту підприємства, а також систематизація заходів задля подолання існуючих проблем в даній сфері. Використання наведених рекомендацій дозволить вітчизняним підприємствам оптимізувати збутову діяльність та підвищити рентабельність продаж.
Посилання
Velesik M. (2014), «Features of the formation of an effective system of sales activities of industrial enterprises: domestic and foreign experience», Young scientist, No. 2, рр. 104-110.
Gavrilenko D. (2016) «Directions of increasing the efficiency of sales activity of the production enterprise: theoretical cut», Scientific Bulletin of the RDU, No. 3 (47), рp. 59-64.
Novatsky S. (2016) «Management of sales of the enterprise: a theoretical approach», Scientific bulletin of the RDU, No. 7 (29), рр. 103-109.
Spiro R., Stanton U. (2004) «Sales management» [Spiro R., Stenton U. Upravlenie prodazhami], Published. Grebennikov's House, М., 704 p.
Shirko O. (2014) «Method of financial results analysis enterprise», Formation of market relations in Ukraine, No. 12 (36), рp. 60-64.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.