НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ УМОВАХ

Автор(и)

  • Петро Васильович Круш Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського", Україна
  • Дмитро Владиславович Ліндаєв Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського", Україна

Ключові слова:

система, маркетинг, збут, система збуту, стратегія збуту, конкурентоспроможність, ефективність

Анотація

Статтю присвячено визначенню сутності та ролі системи збуту в господарській діяльності підприємства, адже ефективна збутова система - це один з факторів конкурентоспроможності продукції та самого підприємства як на вітчизняному, так і на зарубіжних ринках збуту. Зокрема, окреслено функції збуту в діяльності підприємства щодо просування своєї продукції (товарів та послуг) до споживача. Виокремлено основні проблеми, які перешкоджають організації ефективної системи збуту вітчизняних підприємств, виходячи з реалій вітчизняної економіки та розвитку національного господарства. З урахуванням існуючих проблем наведено основні заходи, що сприятимуть підвищенню ефективності збуту підприємства. Основним результатом роботи є розроблення шляхів побудови оптимальної з точку зору ефективності та прибутковості системи збуту підприємства, а також систематизація заходів задля подолання існуючих проблем в даній сфері. Використання наведених рекомендацій дозволить вітчизняним підприємствам оптимізувати збутову діяльність та підвищити рентабельність продаж.

Біографії авторів

Петро Васильович Круш, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського"

к.е.н., проф., завідувач кафедри економіки і підприємництва Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського"

Дмитро Владиславович Ліндаєв, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського"

студент гр. УЕ-51, ФММ, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського"

Посилання

Velesik M. (2014), «Features of the formation of an effective system of sales activities of industrial enterprises: domestic and foreign experience», Young scientist, No. 2, рр. 104-110.

Gavrilenko D. (2016) «Directions of increasing the efficiency of sales activity of the production enterprise: theoretical cut», Scientific Bulletin of the RDU, No. 3 (47), рp. 59-64.

Novatsky S. (2016) «Management of sales of the enterprise: a theoretical approach», Scientific bulletin of the RDU, No. 7 (29), рр. 103-109.

Spiro R., Stanton U. (2004) «Sales management» [Spiro R., Stenton U. Upravlenie prodazhami], Published. Grebennikov's House, М., 704 p.

Shirko O. (2014) «Method of financial results analysis enterprise», Formation of market relations in Ukraine, No. 12 (36), рp. 60-64.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-07-23

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ