ПРИРОДА ТА СТРУКТУРА ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОБ’ЄКТУ УПРАВЛІННЯ
Ключові слова:
економічний потенціал, управління, структура, ресурси, можливості, здатності, компетенції, бізнес-процесиАнотація
У дослідженні проаналізовано природу та структуру економічного потенціалу торговельних підприємств як об’єкту управління. Обґрунтовано, що поняття «економічний потенціал торговельних підприємств» формується шляхом логічного взаємоузгодження понять «ресурси», «можливості», «здатності» та дозволяє з нових позицій розкривати функціональну роль торговельних підприємств у процесі суспільного відтворення, аналізувати структуру їх бізнес-процесів, цілі і завдання, також інструментарій їх досягнення. Виявлено, що в сучасних умовах структуру економічного потенціалу доцільно розглядати через ресурсно-функціональний підхід. Доведено, що для підвищення ефективності управління економічним потенціалом торговельних підприємств його природа та структура мають уточнюватись шляхом одночасного використання як основи, з однієї сторони, функцій торговельних підприємств у процесі суспільного відтворення і загальних функцій підприємств, а з іншої, додаткових характеристик (виду торговельної діяльності, етапу життєвого циклу, масштабів діяльності, ступеню та характеру інтеграційних зав’язків, типу ринку, рівнів спеціалізації і кооперування тощо)
Посилання
Коваль Л.В. (2010) 'Економічний потенціал підприємства: сутність та структура', Lviv Polytechnic National University Institutional Repository, с. 59-65 [Online]. Available at: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/11340/1/11.pdf
Педченко Н.С. (2011) 'Концептуальні підходи до формування і використання потенціалу в системі стратегічного управління ', Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі, Ч. 1, 6 (51), с. 220-228 [Online]. Available at: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/viewFile/137/139
Краснокутська Н.С. (2012) Управління потенціалом торговельного підприємства : монографія , Харків: Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі.
Отенко И.П. (2006) Стратегическое управление потенциалом предприятия: науч. издание, Харьков: Изд. ХНЕУ.
Сирветник-Царій В.В. (2014) 'Дослідження складу економічного потенціалу підприємств торгівлі споживчої кооперації ', Маркетинг і менеджмент інновацій, 2, с. 250-258 [Online]. Available at: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2014_2_250_258.pdf
Академічний тлумачний словник. [Online]. Available at: http://sum.in.ua/s/resurs
(2002) Філософський енциклопедичний словник, Національна академія наук України, Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди. – Київ: Абрис.
Федонін О.С. (2003) Потенціал підприємства : формування та оцінка : навч. посіб. , Київ: КНЕУ.
Бозуленко О.Ю. (2015) 'Дефініція поняття торговельне підприємство ', Економічний аналіз, Т. 19 (2), с. 20-25 [Online]. Available at: https://www.econa.org.ua/index.php/econa/article/viewFile/731/pdf_367
Ільчук О.О./Львівська комерційна академія (2010) Стратегічне управління економічним потенціалом торговельного підприємства: автореф. дис. на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (економіка торгівлі та послуг). , Львів: Львівська комерційна академія.
Ареф’єва О.В., Корєнков О.В. (2004) Управління потенціалом розвитку промислових підприємств : монографія , Київ: ГРОТ.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.