ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ТОВАРНОЇ СТРАТЕГІЇ

Автор(и)

Ключові слова:

товарна стратегія, ефективне управління товарною стратегією, товарна політика, внутрішній контроль, система управління, контроль

Анотація

У статті розглядаються питання формування та управління ефективної товарної стратегії підприємства, основні проблеми формування товарної політики. Визначено основні етапи формування ефективного управління товарною політикою та їх напрями, а саме визначення перспективного напрямку розвитку підприємства, організація ефективного управління товарною політикою підприємства, вибір стратегічних напрямків товарної політики підприємства, оцінка ефективного управління та контролю за виконанням управлінських рішень, визначення відповідних результатів діяльності товарної політики стратегічним пріоритетам розвитку. Виділено принципи, завдання та цілі формування товарної стратегії, а також очікувані результати діяльності та проблемні моменти формування товарної стратегії. Розглянуто модель з описом етапів ефективності функціонування системи управління товарною стратегією підприємства. Визначено систему оцінки процесу розроблення товарної стратегії підприємств.

Посилання

Герасимяк Н. В. (2012) Основні аспекти формування маркетингової товарної політики підприємств, 2 edn., : Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.

Гірченко Т.Д., Дубовик О.В. (2004) Маркетинг: навчальний посібник , Львів: ЛБІ НБУ.

Голошубова Н. О., Трішкіна Н. І. (2005) Розробка товарної політики на підприємствах оптової торгівлі в системі маркетингу, 4 edn., : Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.

Полторак В.А., Тараненко І.В., Красовська О.Ю. (2013) Маркетингові дослідження: навчальний посібник , Київ: Центр навчальної літератури.

Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора (2012) Маркетингова товарна політика: посібник, 3 edn., Львів: Львівська політехніка.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-28

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ