Проблеми формування ефективної цінової стратегії підприємства

Автор(и)

  • Ольга Андрусь кафедра економіки і підприємництва КПІ ім. Ігоря Сікорського,

Ключові слова:

ефективність, ціна, ціноутворення, цілі ціноутворення, цінова стратегія підприємства, етапи формування цінової стратегії.

Анотація

В статті проаналізовано проблеми формування стратегії ефективного ціноутворення підприємства, яка починається з виваженого обґрунтування його цілей. Етапами формування цінової стратегії є: фінансовий аналіз, аналіз конкурентного середовища, сегментний аналіз та аналіз інституційних засад господарської діяльності підприємства. У формуванні ефективної цінової стратегії доцільно використовувати теоретичні надбання сучасної економічної науки, досвід формування цінових стратегій іншими підприємствами та власної господарської практики. Однак, копіювання навіть найкращого досвіду недоцільне, оскільки в мінливих умовах ринку співвідношення «товар – підприємство – конкуренти – покупці – держава» постійно змінюється, тому ефективна стратегія повинна бути адекватною динаміці змін. Індикатором ефективності розробленої стратегії є конкретна ціна та відповідна реакція агентів ринку (покупців, конкурентів).

Біографія автора

Ольга Андрусь, кафедра економіки і підприємництва КПІ ім. Ігоря Сікорського

доцент

Посилання

Долан Р.Дж. Саймон Г. Еффективное ценообразование. – М.: Издательство «Финансы», 2005, – 416 с.

Евдокимова Т.Г., Маховикова Г.А., Желтякова И.А., Переверзева С.В. Теория и практика управления ценами. / СПб.: Издательский дом «Нева», 2008. – 208 с.

Лев М.Ю. Регулирование ценообразования в развитых странах. СПб.: ГУЭиФ, 2004 р. – 430 с.

Липсиц И.В. Ценообразование (Управление ценообразованием в организации): – 3 - е изд. переаб. и доп. М.: Экономистъ, 2004, – 448 с.

Липсиц И.В., Коссов В.В. Инвестиционный проект: методы подготовки и анализа. – М.: Издательство БЕК, 1996. – 304 с.

Орлова Е.В. Ценовая стратегия предприятия: формирование и реализация. // Молодой ученый. – 2015. – № 14. – С. 269-272.

Тарасевич В.М. Ценовая политика предприятия: Учебник для вузов. 3-е изд. – СПб.: Питер, 2010. – 320 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-22

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ