Проблеми формування ефективної цінової стратегії підприємства
Ключові слова:
ефективність, ціна, ціноутворення, цілі ціноутворення, цінова стратегія підприємства, етапи формування цінової стратегії.Анотація
В статті проаналізовано проблеми формування стратегії ефективного ціноутворення підприємства, яка починається з виваженого обґрунтування його цілей. Етапами формування цінової стратегії є: фінансовий аналіз, аналіз конкурентного середовища, сегментний аналіз та аналіз інституційних засад господарської діяльності підприємства. У формуванні ефективної цінової стратегії доцільно використовувати теоретичні надбання сучасної економічної науки, досвід формування цінових стратегій іншими підприємствами та власної господарської практики. Однак, копіювання навіть найкращого досвіду недоцільне, оскільки в мінливих умовах ринку співвідношення «товар – підприємство – конкуренти – покупці – держава» постійно змінюється, тому ефективна стратегія повинна бути адекватною динаміці змін. Індикатором ефективності розробленої стратегії є конкретна ціна та відповідна реакція агентів ринку (покупців, конкурентів).
Посилання
Долан Р.Дж. Саймон Г. Еффективное ценообразование. – М.: Издательство «Финансы», 2005, – 416 с.
Евдокимова Т.Г., Маховикова Г.А., Желтякова И.А., Переверзева С.В. Теория и практика управления ценами. / СПб.: Издательский дом «Нева», 2008. – 208 с.
Лев М.Ю. Регулирование ценообразования в развитых странах. СПб.: ГУЭиФ, 2004 р. – 430 с.
Липсиц И.В. Ценообразование (Управление ценообразованием в организации): – 3 - е изд. переаб. и доп. М.: Экономистъ, 2004, – 448 с.
Липсиц И.В., Коссов В.В. Инвестиционный проект: методы подготовки и анализа. – М.: Издательство БЕК, 1996. – 304 с.
Орлова Е.В. Ценовая стратегия предприятия: формирование и реализация. // Молодой ученый. – 2015. – № 14. – С. 269-272.
Тарасевич В.М. Ценовая политика предприятия: Учебник для вузов. 3-е изд. – СПб.: Питер, 2010. – 320 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.