АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ У РОЗРІЗІ ВПРОВАДЖЕННЯ ВЛАСНИХ ТОРГОВИХ МАРОК КОМПАНІЇ

Автор(и)

  • С.О. Кириченко
  • Ю.О. Хваль

Ключові слова:

торгова діяльність, торговельне підприємство, компанія, торговельні мережі, стратегія розвитку, власні торгові марки (ВТМ), МETRO Cash&Carry Ukraine, METRO Group.

Анотація

У даній статті надано характеристику ринку торгової діяльності в України, визначено вплив зовнішніх і внутрішніх факторів на зростання компанії, розглянуто основні напрямки стратегії розвитку торговельного підприємства і політику впровадження власних торгових марок як її ключового напрямку для забезпечення конкурентних переваг компанії на ринку.

Посилання

10 переваг «METRO Cash & Carry Ukraine» Електронний ресурс] / METRO Cash & Carry Ukraine // Режим доступу: http://www.metro.ua/servlet/PB/menu/1017700_l40/index.html

Uncles M.D. Own Labels: Beliefs and Reality / M.D.Uncles, K.Ellis ; in L.Pellegrini and S.K.Reddy (eds), Retail and Marketing Channels. – London: Routledge, 1989. – Р. 274–284.

Борисов А.Б. Большой экономический словник / А.Б. Борисов. – М.: Книжный мир, 2002. – 895 с.

Булен Ж. Партнер для профессионалов / Ж. Булен // Стратегии. – 2010. – № 12. – С. 26.

Власні торгові марки METRO [Електронний ресурс] / METRO Cash & Carry Ukraine // Режим доступу: http://www.metro.ua/servlet/PB/menu/1066677/index.html

Леви М. Основы розничной торговли / М. Леви, Б. Вейтц ; пер. с англ. ; под. ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПб. : Питер, 2004. – 448 с.

Тенденции развития украинского ритейла в 2010 г. [Електронний ресурс] / GT Partners Ukraine // Режим доступу: http://www.gtpartners.com.ua/

Томпсон А.А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: учебник для вузов / А.А. Томпсон, А.Дж. Стрик-ленд; пер. с англ. / под ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА