АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ У РОЗРІЗІ ВПРОВАДЖЕННЯ ВЛАСНИХ ТОРГОВИХ МАРОК КОМПАНІЇ
Ключові слова:
торгова діяльність, торговельне підприємство, компанія, торговельні мережі, стратегія розвитку, власні торгові марки (ВТМ), МETRO Cash&Carry Ukraine, METRO Group.Анотація
У даній статті надано характеристику ринку торгової діяльності в України, визначено вплив зовнішніх і внутрішніх факторів на зростання компанії, розглянуто основні напрямки стратегії розвитку торговельного підприємства і політику впровадження власних торгових марок як її ключового напрямку для забезпечення конкурентних переваг компанії на ринку.
Посилання
10 переваг «METRO Cash & Carry Ukraine» Електронний ресурс] / METRO Cash & Carry Ukraine // Режим доступу: http://www.metro.ua/servlet/PB/menu/1017700_l40/index.html
Uncles M.D. Own Labels: Beliefs and Reality / M.D.Uncles, K.Ellis ; in L.Pellegrini and S.K.Reddy (eds), Retail and Marketing Channels. – London: Routledge, 1989. – Р. 274–284.
Борисов А.Б. Большой экономический словник / А.Б. Борисов. – М.: Книжный мир, 2002. – 895 с.
Булен Ж. Партнер для профессионалов / Ж. Булен // Стратегии. – 2010. – № 12. – С. 26.
Власні торгові марки METRO [Електронний ресурс] / METRO Cash & Carry Ukraine // Режим доступу: http://www.metro.ua/servlet/PB/menu/1066677/index.html
Леви М. Основы розничной торговли / М. Леви, Б. Вейтц ; пер. с англ. ; под. ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПб. : Питер, 2004. – 448 с.
Тенденции развития украинского ритейла в 2010 г. [Електронний ресурс] / GT Partners Ukraine // Режим доступу: http://www.gtpartners.com.ua/
Томпсон А.А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: учебник для вузов / А.А. Томпсон, А.Дж. Стрик-ленд; пер. с англ. / под ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.