КРАУДСОРСИНГ, ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • Т.В. Співаковська
  • Т.В. Лимар

Ключові слова:

краудсорсинг, аутсорсинг, цільова аудиторія, соціальні мережі.

Анотація

У статті досліджено можливості використання краудсорсингу, як інструменту розвитку не лише великого, а й малого та середнього бізнесу. Розглянуто ключові відмінності між аутсорсингом та краудсорсингом. Глибоко проаналізовано особливості та проблеми впровадження краудсорсингу українськими підприємствами. На успішних прикладах використання інструменту зарубіжними компаніями, виявлено принципи впровадження краудсорсингу вітчизняними підприємствами.

Посилання

Джерела інновацій [Электронный ресурс] / Ерік вон Хіппель. – Електрон. дан. – 2011. – Режим доступу: http://web.mit.edu/evhippel/www/sources.htm

Скорочення ризику чи новий продукт розвитку [Электронный ресурс] / Сусуму Огава і Френк Т. Піллер //Sloan Management Review. – Електрон. дан. – 2011. – Режим доступу: http://sloanreview.mit.edu/smr/issue/2006/14/

Краудсорсинг [Электронный ресурс]. – Електрон. дан. – 2011. – Режим доступу: http://ru.wikipedia.org

Краудсорсинг в переводах сайтов [Электронный ресурс]. – Електрон. дан. – 2011. – Режим доступу: http://habrahabr.ru

Краудсорсинг. Во власти толпы [Электронный ресурс] / Антон Гладченко. – Електрон. дан. – 2009. – Режим доступу: http://www.biztimes.ru

Краудсорсинг: работает толпа[Электронный ресурс] / Анна Назарук. – Електрон. дан. – 2011. – Режим доступу: http://politikan.com.ua

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ