Теоретико-методичні основи міжнародного маркетингу в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства

Автор(и)

Ключові слова:

маркетингом, міжнародний маркетинг, внутрішній маркетинг, принципи маркетингової діяльності, функції маркетингу.

Анотація

У статті викладено теоретичні засади міжнародного маркетингу як ключового фактора розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємств, визначено місце міжнародного маркетингу в системі бізнесу та проаналізовані відмінності між внутрішнім і міжнародним

Посилання

Азарян Е.М. Международный маркетинг / Е.М. Азарян. – К.:Студ-центр, 1998. – 202 с.

Зозулёв A.B. Промышленный маркетинг: стратегический аспект : учеб. пособие / A.B. Зозулёв. X. : Студцентр, 2005. – 328 с.

Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг у діяльності українських підприємств /О.Л. Каніщенко. – К.: Знання, 2007. – 446 с.

Котлер Ф. Основы маркетинга. Перевод с английского В. Б. Боброва. Общая редакция и вступительная статья Е. М. Пеньковой Москва, Издательство «Прогресс». 1991. ББК 65.9 (7США). К73.Редакторы: О.Г. Радынова, Ю.И. Куколев

Черевань В.П. Міжнародна економічна діяльність / В.П. Черевань, А.П. Румянцев, Л.Ф. Романенко. – К.: Слово, 2003. – 278 с.

Черномаз П.А. Международный маркетинг: учеб.-практ. пособие / П.А. Черномаз. – Х.: Консум, 2000. – 160 с.

Циганкова Т.М. Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1998. – 120 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ФІНАНСИ ТА ГРОШОВО-КРЕДИТНІ ВІДНОСИНИ В НАЦІОНАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВІ