Теоретико-методичні основи міжнародного маркетингу в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
Ключові слова:
маркетингом, міжнародний маркетинг, внутрішній маркетинг, принципи маркетингової діяльності, функції маркетингу.Анотація
У статті викладено теоретичні засади міжнародного маркетингу як ключового фактора розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємств, визначено місце міжнародного маркетингу в системі бізнесу та проаналізовані відмінності між внутрішнім і міжнародним
Посилання
Азарян Е.М. Международный маркетинг / Е.М. Азарян. – К.:Студ-центр, 1998. – 202 с.
Зозулёв A.B. Промышленный маркетинг: стратегический аспект : учеб. пособие / A.B. Зозулёв. X. : Студцентр, 2005. – 328 с.
Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг у діяльності українських підприємств /О.Л. Каніщенко. – К.: Знання, 2007. – 446 с.
Котлер Ф. Основы маркетинга. Перевод с английского В. Б. Боброва. Общая редакция и вступительная статья Е. М. Пеньковой Москва, Издательство «Прогресс». 1991. ББК 65.9 (7США). К73.Редакторы: О.Г. Радынова, Ю.И. Куколев
Черевань В.П. Міжнародна економічна діяльність / В.П. Черевань, А.П. Румянцев, Л.Ф. Романенко. – К.: Слово, 2003. – 278 с.
Черномаз П.А. Международный маркетинг: учеб.-практ. пособие / П.А. Черномаз. – Х.: Консум, 2000. – 160 с.
Циганкова Т.М. Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1998. – 120 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.