Організаційна культура й ефективність діяльності підприємства

І.А. Шеховцова, Г.Г. Гаврилко

Анотація


Актуальність матеріалу, викладеного у даній статті, обумовлена нагальною потребою формування та побудови організаційної культури як фундаменту для підвищення конкурентоспроможності сучасного підприємства, так як тільки вибудувавши організаційну культуру належного рівня, можна очікувати підвищення продуктивності праці персоналу та ефективності менеджменту.


Ключові слова


організаційна культура; конкурентоспроможність підприємства; концепції та моделі впливу організаційної культури; механізм формування організаційної культури.

Повний текст:

PDF

Посилання


Бала О.І. Фактори впливу на корпоративну культуру: сутність та класифікація / О.Є. Кузьмін, О.І. Бала, Р.Д. Бала // Економіка: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць.– Випуск 222: в 5.т.– т. V.– Дніпропетровськ: ДНУ, 2007.–С.1078–1083.

Захарчин Г. М. Передумови розвитку організаційної культури на підприємстві в умовах глобалізації / Г. М. Захарчин // Економічний простір. – 2009. – №23/1. – С. 57-63


Пристатейна бібліографія ГОСТ






Copyright (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.