Організаційна культура й ефективність діяльності підприємства
Ключові слова:
організаційна культура, конкурентоспроможність підприємства, концепції та моделі впливу організаційної культури, механізм формування організаційної культури.Анотація
Актуальність матеріалу, викладеного у даній статті, обумовлена нагальною потребою формування та побудови організаційної культури як фундаменту для підвищення конкурентоспроможності сучасного підприємства, так як тільки вибудувавши організаційну культуру належного рівня, можна очікувати підвищення продуктивності праці персоналу та ефективності менеджменту.
Посилання
Бала О.І. Фактори впливу на корпоративну культуру: сутність та класифікація / О.Є. Кузьмін, О.І. Бала, Р.Д. Бала // Економіка: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць.– Випуск 222: в 5.т.– т. V.– Дніпропетровськ: ДНУ, 2007.–С.1078–1083.
Захарчин Г. М. Передумови розвитку організаційної культури на підприємстві в умовах глобалізації / Г. М. Захарчин // Економічний простір. – 2009. – №23/1. – С. 57-63
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.