Прикладні аспекти формування корпоративної культури
Ключові слова:
корпоративна культура, управління персоналом, напрями формування корпоративної культури.Анотація
В даній статті наводяться результати наукових дослідження з питань формування корпоративної культури. Доведено, що погляди, переконання і цінності засновника переносяться на новостворену організацію, далі вони під впливом культурних моделей співробітників трансформуються в загальноприйняту модель культури корпорації. Визначено,що культура, яка склалась в організації впливає на місію, цілі, стратегію та засоби досягнення поставлених задач організації. Виявлено, що формування корпоративної культури включає в себе напрацювання спільного понятійного апарату, прийнятних і зрозумілих способів спілкування, визначення меж організації, процедур зміни складу персоналу, розподіл повноважень, розробку норм стосунків всередині організації, формування ідеології. Стаття призначена для студентів, які хочуть поглибити свої професійні знання, консультантів та менеджерів, адже вони керують і змінює культуру в організації.
Посилання
Шайн Э. X. Организационная культура и лидерство/ Пер. с англ. под ред. В. А. Спивака. – СПб: Питер, 2002. – 336 с: ил. – (Серия «Теория и практика менеджмента»).
Toyohiro Kono Transformation of corporate culture: experiences of Japanese enterprises/ Toyohiro Kono; Stewart R. Clegg. – Berlin; New York: de Gruyter, 1998
Schein Edgar H. The corporate culture survival guide/ Edgar H. Schein. – New and rev.ed. – 2009
LI Qun Inherent Reason for the Formation of Corporate Culture/ LI Qun, Chen Hong-tao / School of Economics and Management, Beijing Jiaotong University, P.R.China, 100044
On the formation of corporate culture model/ [Електроннийресурс]/ Режим доступу: http://eng.hi138.com/?i164689
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сучасні проблеми економіки і підприємництво
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.